اخبار

هشدار مدیرعامل ریپل درباره تتر: دولت آمریکا به‌دنبال USDT است

برد گارلینگ هاوس، مدیرعامل شرکت ریپل، به‌تازگی در مصاحبه خود هشداری جدی درباره تتر مطرح کرده است. در این مصاحبه، او عنوان کرد که دولت آمریکا به‌دنبال تتر است؛ چراکه این استیبل‌کوین بخش بسیار مهمی از اکوسیستم رمزارزها است و دولت از‌طریق کنترل آن می‌خواهد بازار کریپتوکارنسی را مدیریت کند. این صحبت‌ها در شرایطی مطرح شده است که ارزش بازار تتر به ۱۱۱میلیارد دلار رسیده است. 

به‌نقل از یوتودی، در این مصاحبه، گارلینگ هاوس عنوان کرد که در سال ۲۰۱۲ با بیت‌کوین آشنا شد. او درباره ایده جایگزینی بانک‌ها با شبکه‌های بلاک‌چین رمزارز تردید دارد. درمقابل، معتقد است که می‌توان رمزارزها را با سیستم مالی سنتی فعلی حاکم بر اقتصاد دنیا ترکیب کرد. او و همکارانش در شرکت ریپل دقیقا همین ایده را دنبال می‌کنند. 

گارلینگ هاوس از سال ۲۰۱۶ بر سِمَت مدیرعاملی ریپل تکیه زده است. همچنین، وی در مصاحبه‌اش اعتراف کرد که شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از این شرکت، روزهای تاریکی را برای ریپل رقم زد.

گارلینگ هاوس افزود که زمان اعلام رأی دادگاه در ۲۳ژوئیه۲۰۲۳ سر از پا نمی‌شناخت. البته باید منتظر ماند و دید که رأی نهایی دادگاه که قرار است در هفته‌های آتی اعلام شود، چه خواهد بود؟

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۲ از ۵
از مجموع ۴ رای

منبع
u.today

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا