اخبار

دلیل افت ۱۲درصدی قیمت نات کوین در ۳۰اردیبهشت۱۴۰۳ چیست؟

رمزارز نات کوین بالاخره بعد از کش‌و‌قوس‌های فراوان در روز ۱۶می۲۰۲۴ (۲۷اردیبهشت۱۴۰۳) در صرافی‌های معتبر جهان فهرست شد. بایننس مهم‌ترین صرافی‌ای بود که در روز نخست این رمزارز را به فهرست معاملات خود اضافه کرد. در روزهای اخیر، صرافی‌های دیگری پشتیبانی از معاملات توکن NOT را آغاز کردند. 

به‌گزارش کوین‌مارکت‌کپ، مطابق انتظار در نخستین روزهای رونمایی از نات کوین، شاهد عرضه سنگین آن هستیم. بسیاری از کسانی که در چهار ماه گذشته این توکن را ازطریق برنامه نات‌کوین استخراج کردند، با هدف کسب سود فروش آن را در صرافی‌ها شروع کردند. در ساعات اولیه عرضه نات کوین نیز، استقبال چشمگیری از آن شد؛ به‌طوری‌که در روز نخست عرضه، حجم معاملات آن از ۱میلیارد دلار فراتر رفت. 

به فاصله سه روز از رونمایی نات کوین در صرافی‌های کریپتوکارنسی، حجم معاملات این رمزارز کاهش پیدا کرده است. در ۲۴ ساعت گذشته، حدود ۱۸۰میلیون دلار خریدوفروش این توکن در صرافی‌ها را شاهد بوده‌ایم. این عدد در‌مقایسه‌با روز نخست بیش از ۸۰درصد کاهش را نشان می‌دهد. 

در‌حال‌حاضر، ارزش بازار نات‌کوین نیز حدود ۶۲۳میلیون دلار است. این رمزارز در میانه روز ۳۰اردیبهشت۱۴۰۳ با قیمت ۰/۰۰۶۰۵۳ دلار معامله می‌شود و درمقایسه‌با شبانه‌روز گذشته کاهش ۱۲درصدی را نشان می‌دهد. تعداد نات‌کوین‌های در‌گردش نیز بیش از ۱۰۲/۷میلیارد توکن است. 

به‌نظر می‌رسد از یک سو تا وقتی‌که فشار فروش سنگین Notcoin در بازار ادامه پیدا کند و از سوی دیگر خریداران این توکن دست به حمایت نزنند، شرایط فعلی بر این ارز دیجیتال حاکم خواهد بود. برای قضاوت بهتر باید چند روز دیگر منتظر ماند تا هیجان‌های روزهای ابتدایی عرضه نات کوین فروکش کنند.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۲ از ۵
از مجموع ۴ رای

منبع
coinmarketcap

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا