آموزشمبتدی

آموزش ثبت‌نام در صرافی کوکوین (Kucoin)

توجه: برای استفاده از صرافی کوکوین، دقت کنید که با آی‌پی ایران وارد وب‌سایت نشوید و از برنامه‌های تغییر آی‌پی به‌منظور ورود به آن بهره ببرید.

نکته ۱: از دسترسی‌نداشتن کوکوین به موقعیت مکانی خود مطمئن شوید و به‌طور‌کلی لوکیشن خود را هنگام استفاده از صرافی کوکوین فعال نکنید.

نکته ۲: این مطلب صرفاً جنبه آموزشی دارد و مجموعه تترلند در‌قبال عواقب احتمالی ثبت‌نام در صرافی Kucoin هیچ مسئولیتی را نمی‌پذیرد.

١. ورود به وب‌سایت صرافی کوکوین

به وب‌سایت کوکوین وارد شوید و در گوشه بالا سمت راست گزینه Sign Up را انتخاب کنید.

ثبت-نام-در-صرافی-کوکوین

٢. واردکردن اطلاعات در فرم ثبت‌نام

در این قسمت با پر‌کردن کادر ایمیل، کد ارسال‌شده به ایمیل خود را در قسمت مرتبط وارد کنید. فراموش نکنید که واردکردن کد تأیید ایمیل در این کادر ضروری است. قبل از وارد‌کردن کد ارسال‌شده به ایمیل، گوگل از شما می‌خواهد تا مشخص کنید که ربات نیستید. پس‌از‌آن، می‌توانیم کد ارسالی به ایمیل خود را در کادر مرتبط کپی کنیم.

در کادر بعدی، باید گذرواژه قوی شامل اعداد و حروف بزرگ و کوچک را وارد کنید. کادر Referral code نیز درواقع کد معرف اشخاص دیگر برای شماست. اگر این کد را ندارید، این قسمت را می‌توانید خالی بگذارید؛ چرا‌که واردکردن کد معرف اختیاری است. در قسمت آخر، باید شرایط و قوانین کوکوین را مطالعه و با آن موافقت کنید. اگر تیک تأیید را نزنید، به مرحله بعد نخواهید رفت.

Email-verification-code

با کلیک روی گزینه Sign up، به مرحله بعدی ثبت‌نام خواهید رفت. پس‌ازآن، به حساب کوکوین وارد شوید. در این مرحله، حساب شما ساخته شده است و وارد صفحه‌ اصلی کوکوین خواهید شد.

حساب-در-صرافی-کوکوین

اکنون می‌توانید فعالیت خود را در صرافی کوکوین آغاز کنید.

مرجع تخصصی خرید تتر و فروش تتر

بیشتر بخوانید: آموزش ثبت‌نام در  تترلند

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا