اخبار تترلند

همكاری مجموعه گيت تريد و تترلند برای كمک‌رسانی به سيل‌زدگان سيستان‌و‌بلوچستان ايران

پس از گذشت بيش از دو هفته از وقوع سيل در استان سيستان و بلوچستان، هنوز مردم اين سرزمين در وضعيت نابسامانی به سر می‌برند. سرمای زمستان نيز شرايط را برای آنها دشوارتر ساخته است.

به لطف مهربانی و همدلی شما عزيزان و همراهی تترلند، فرصتی براي دو مجموعه گيت تريد و تترلند فراهم آمد تا كمک‌های انسان دوستانه شما همراهان گرامی از سرتاسر جهان با ارز USDT برای سيل زدگان سيستان و بلوچستان جمع‌آوری شود.

مجموعه تترلند نیز در راستای مسئولیت‌های اجتماعی، تمامی درآمدهای یک هفته خود را برای کمک به هم‌وطنان مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان اهدا کرد.

استفاده از ارزهای رمزنگاری شده محدوديت مكانی و بانكی را به دنبال ندارند. همچنین از لحاظ زمانی نيز بسيار سريع‌تر عمل می‌كنند. از‌این‌رو تمامی كمک‌ها به‌صورت تتر، از سرتاسر دنیا جمع آوری شد. علاوه بر اين، توزيع آن نيز تحت نظارت هيچ نهاد دولتی نبوده است. گيت تريد و تترلند مجری و ناظر انجام اين روند از ابتدا تا انتها بوده‌اند. چنين وقايعی نشان دهنده افزايش محبوبيت و گسترش استفاده از ارزهای رمزنگاری شده، در ميان مردم ايران است.

خوشبختانه مبلغ ۳۵۲ ميليون و ۵۰۰ هزار ريال به شکل USDT جمع کمک‌ها بود. بخشی از این کمک‌ها به خريد بخاری برقی برای ۱۱۰ خانواده روستای کاجو شهرستان قصر قند اختصاص يافت. باقی‌مانده اين مبلغ نيز به صورت مستقيم در دسترس اهالی این روستا (و نه هيچ گونه ارگان دولتی) جهت خريد مصالح برای ترميم پل قرار گرفت.


خرید تتر

علاوه بر اين، مجموعه گيت تريد قصد ايجاد يک صندوق تحت عنوان “صندوق بين المللی کریپتوکارنسی حمايت از ايرانيان” را دارد. هدف این است تا هنگام وقوع حوادث طبيعی كمک‌های مردمی را به صورت ارزهای رمزنگاری شده جمع آوری شده و مستقيما به دست مردم برسند.

شرح روند انجام پروژه کمک‌رسانی به هم‌وطنان سیل‌زده سیستان و بلوچستان

20 دی ۱۳۹۸ – وقوع سیل مشکل ساز برای مردم شریف سیستان و بلوچستان

21-27 دی 1398 – مجموعه تترلند تمامی درآمدهای این هفته خود را برای کمک اهدا کرد.

24-29 دی 1398 – مجموعه گیت‌ترید اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی از سرتاسر جهان بصورت USDT نمود.

27 دی 1398 – کمک‌رسانی نقدی برای خرید مصالح جهت ترمیم پل آسیب دیده

29 دی 1398 – خرید بخاری برقی برای 110 خانواده

30 دی 1398 – بارگیری و ارسال محموله کمک‌رسانی به مناطق سیل‌زده

2 بهمن 1398 – تخلیه محموله کمک‌رسانی در مناطق سیل‌زده

3-5 بهمن 1398 – توزیع بخاری‌های برقی به هم‌وطنان عزیز

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا