اخباراخبار تترلند

درخشان‌ترین جمعه سیاه در تترلند!

تخفیف ویژه در بلک فرایدی

در چند سال اخیر، واژه‌ای جذاب به‌ نام Black Friday (جمعه سیاه) بر سر زبان‌ها افتاده است؛ واژه‌ای هیجان‌انگیز که از تخفیف‌های باورنکردنی خبر می‌دهد. این تخفیف‌ها بسیاری از مردم را هر‌سال برای تجربه لذت از خریدی ایدئال با قیمتی به‌صرفه وسوسه می‌کند.

بااین‌حال، امسال با تخفیف ویژه تترلند متفاوت‌ترین بلک فرایدی را تجربه خواهید کرد؛ تخفیف ویژه‌ای که این جمعه سیاه را برای شما به درخشان‌ترین جمعه و بهترین تجربه از تبادل رمزارز تتر تبدیل خواهد کرد.

اما تخفیف‌ بلک فرایدی تترلند به چه صورت است؟

 

تنها در روز جمعه ۵آذر، نرخ خرید تتر از تترلند و نرخ فروش تتر به تترلند به‌صورت یکسان محاسبه خواهند شد! این یعنی می‌توانید با قیمتی کمتر از نرخ لحظه‌ای خرید تتر، از تترلند تتر بخرید و با قیمتی بیشتر از نرخ لحظه‌ای فروش تتر، به تترلند تتر بفروشید!

بلک فرایدی

همچنین، شایان ذکر است که کدهای تخفیف فروش تتر به تترلند، با‌توجه‌به تخفیف ویژه بلک فرایدی صرفاً در روز ۵آذر غیرفعال خواهند بود.

یادآوری مهم!

همراهان گرامی، اگر تا این لحظه فرایند احراز هویت در تترلند را به انجام نرسانده‌اید، جای نگرانی نیست. تنها با چند کلیک و در مدت‌زمان ۱۰ دقیقه، به‌آسانی احراز هویت کنید و اولین تراکنش خود را با تخفیف ویژه درخشان‌ترین جمعه سیاه در تترلند انجام دهید.

در‌صورتی‌که از همراهان قدیمی تترلند هستید، همین حالا برای استفاده از این تخفیف ویژه کلیک کنید! همراهی همیشگی شما کاربران ارجمند با مجموعه تترلند، بسیار انرژی‌بخش است. قدردان وفاداری‌تان هستیم و امیدواریم که از تخفیف‌های بلک فرایدی در تترلند لذت ببرید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا