اخبار

پیش‌بینی رابرت کیوساکی: قیمت بیت کوین تا ژوئن ۲۰۲۴ به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید

رابرت کیوساکی، نویسنده کتاب «پدر پول‌دار، پدر فقیر»، باردیگر پیش‌بینی خود را درباره روند صعودی قیمت بیت کوین ابراز کرده است. روز یکشنبه، کیوساکی با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X اعلام کرد:

بیت کوین تا ژوئن ۲۰۲۴ به ۱۰۰ هزار دلار خواهد رسید.

این پیش‌بینی صعودی موقعیت او را به‌عنوان مدافع سفت‌وسخت رمزارزها و دارایی‌های باثبات مانند طلا و نقره تثبیت می‌کند.

کریپتونیوز می‌نویسد که موضع کیوساکی با انتقاد طولانی‌مدت او از فدرال رزرو و سیاست‌های پولی آن همخوانی دارد. او اغلب فدرال رزرو را به آسیب‌رساندن به اقتصاد و حمایت از ثروتمندان متهم می‌کند. وی در توییت قبلی‌اش نیز اعلام کرده بود:

با فدرال رزرو مبارزه نکنید؟ می‌گویم فدرال رزرو را در نظر نگیرید و طلا و نقره و بیت‌کوین بخرید.

مشاوران مالی سنتی نیز از انتقادهای کیوساکی در امان نمانده‌اند. وی ادعا می‌کند که این مشاوران با هدف دریافت کمیسیون مشتریان را از خرید بیت کوین و سایر دارایی‌های باثبات دور می‌کرده‌اند. همچنین، کیوساکی از تغییر موضع اخیر این مشاوران ابراز خوشحالی کرد و در‌این‌باره گفت:

آنان بالاخره تصمیم گرفتند برای پذیرش ظرفیت‌های بیت کوین آماده شوند.

قیمت بیت کوین همچنان بیش از ۵۲ هزار دلار است

پیش‌بینی ۱۰۰ هزار دلاری کیوساکی تا ژوئن با افزایش قیمت بیت کوین در ماه‌های اخیر هم‌زمان شده است. این رمزارز اخیراً به بیشترین قیمت خود در ۲۶ ماهه اخیر (۵۲ هزار دلار) رسیده است که نشان‌دهنده افزایش نزدیک به ۲۳ درصدی در سال جاری است. بااین‌حال، رسیدن به هدف کیوساکی به جهش چشمگیر بیش از ۹۲ درصدی در کمتر از سه ماه نیاز دارد.

به‌طورکلی، با اینکه پیش‌بینی‌های کیوساکی اغلب به واقعیت نزدیک است و توجه فعالان بازار را به خود جلب می‌کند، به‌خاطرسپردن این نکته مهم است که در‌نهایت تمام این ادعاها صرفاً پیش‌بینی هستند و تحلیل قطعی از بازار نیستند. اوایل هفته گذشته، کیوساکی در پستی در شبکه اجتماعی X هشدار داد:

S&P در آستانه سقوط ۷۰ درصدی است. برای اینکه بازنده نباشید، مشاوران مالی خود را با دقت انتخاب کنید و برای بزرگ‌ترین تصادف تاریخ آماده شوید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

منبع
cryptonews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا