اخبار

بازار استیبل کوین ها در ۹۰ روز گذشته چه روندی را طی کرده است؟

در ۹۰ روز گذشته، اقتصاد استیبل کوین ها بیش از ۱۱درصد رشد کرد و ۱۶/۲۳میلیارد دلار به بازار توکن‌های رمزنگاری متصل به فیات تزریق شد. در ۳۰ روز گذشته، USDE، چهارمین کوین بزرگ دلاری ایالات متحده، ۴۶/۱ درصد افزایش عرضه را تجربه کرد.

رشد چشمگیر بازار استیبل کوین ها در ۹۰ روز گذشته

به‌نوشته نیوزدات‌بیت‌کوین، درحالی‌که ماه گذشته شاهد رشد اندکی در بازار استیبل کوین ها بودیم، ۹۰ روز گذشته با ورود ۱۶/۲۳میلیارد دلار همراه بوده است.

برای مثال، در ۱۱‌مارس۲۰۲۴ (۲۱اسفند۱۴۰۲)، ارزش کل بازار تتر (USDT) معادل ۱۰۱/۱۸میلیارد دلار بود که امروز به ۱۱۲/۵میلیارد دلار رسیده است. این نشان می‌دهد که عرضه USD در این مدت ۱۱/۳۲ میلیارد دلار افزایش یافته است.

درنتیجه، تتر (USDT) بیش از ۶۹درصد از ۱۶.۲۳میلیارددلاری را به خود اختصاص داده که در ۹۰ روز گذشته وارد بازار استیبل‌کوین شده است. بااین‌حال، در ماه گذشته عرضه USDT تنها ۱/۳درصد افزایش یافته است.

در همین حال، یو‌اس‌دی کوین (USDC) شرکت سیرکل در ماه گذشته با کاهش ۲/۷ درصدی روبه‌رو شد. بااین‌حال، در بازه زمانی ۹۰روزه همچنان رشد کرده و از ارزش بازار ۲۹/۸۸‌میلیارددلاری در ۱۱مارس، به ۳۲/۲۳‌میلیارد دلار امروز رسیده است.

دای (DAI) میکردائو که ۹۰ روز پیش ارزش بازار ۴/۵۵میلیارددلاری داشت، با وجود کاهش ۳‌درصدی در ماه گذشته، امروز به ۵/۲۶میلیارد دلار رسیده است.

USDE متعلق به اتنا که ۹۰ روز پیش از‌نظر ارزش بازار در جایگاه ششم قرار داشت، اکنون به رتبه چهارم صعود کرده است. در آن زمان، USDE پس از افزایش ۳۳۴‌درصدی در ۳۰ روز، از ارزش بازار ۸۴۸میلیون‌دلاری برخوردار بود. امروز، ارزش بازار USDE به ۳/۳۶میلیارد دلار افزایش یافته و عرضه USDE در ماه گذشته ۴۶/۱ درصد رشد کرده است.

رمزارز FDUSD متعلق به First Digital که در ۱۱مارس در رتبه چهارم ازنظر ارزش بازار قرار داشت، با کاهش ۱۴/۲درصدی در ۳۰ روز گذشته، به رتبه پنجم سقوط کرده و ارزش بازارش به ۳/۲۷ میلیارد دلار رسیده است که اندکی کمتر از USDE است.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

منبع
news.bitcoin

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا