آموزشاخبارمتوسط

ریپل پس از پیروزی برابر SEC، به جایگاه چهارم رمزارزها رسید

تنها چند ساعت پس از خبر پیروزی ریپل در دادگاه علیه SEC، ارزش بازار این رمزارز بیش از ۲۱میلیارد دلار رشد کرد.

۱۳ جولای۲۰۲۳ و پس از اعلام پیروزی اولیه ریپل لبز در‌مقابل کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، ریپل به چهارمین رمزارز بزرگ جهان از‌لحاظ ارزش بازار تبدیل شد. تا قبل از این خبر، ریپل در جایگاه هفتم بازار رمزارزها قرار داشت؛ اما با رشد ۲۱.۲میلیارد‌دلاری، به ارزش بازار ۴۶.۱میلیارد دلار رسید و با سه پله صعود، از بایننس‌کوین و USDC‌ عبور کرد.

در زمان نوشتن این خبر، ارزش بازار ریپل در محدوده ۳۸میلیارد دلار به تعادل رسیده و این رمزارز در جایگاه پنجم بازار رمزارزها جا خوش کرده است.

ریپل

رشد ناگهانی ریپل پس‌از‌آن اتفاق افتاد که دادگاه حوزه جنوب نیویورک در پرونده مربوط به دعوای قضایی ریپل لبز و SEC اعلام کرد که عرضه و فروش رمزارز XRP در صرافی‌های رمزارزی معادل عرضه و فروش اوراق بهادار نیست.

(SEC)

در پی این اتفاق، قیمت ریپل پس از چند ساعت ۹۸درصد افزایش یافت و به ۰.۹۳ دلار رسید. بااین‌حال، نکته جالب ماجرا این است که به‌دلیل افزایش فشار خرید ریپل پس از انتشار این خبر، صرافی Uphold، یکی از صرافی‌های بزرگ و مهم ایالات متحده آمریکا، برای ساعاتی از دسترس خارج شد.

همچنین پس از رأی دادگاه، موج جدیدی از فهرست‌شدن ریپل در صرافی‌های اصلی آمریکا، از‌جمله کوین‌بیس و کراکن و iTrustCapital به‌راه افتاد. در‌حال‌حاضر، خرید‌و‌فروش ریپل XRP در این صرافی‌ها امکان‌پذیر شده است. همچنین، جمینی (Gemini)، صرافی متعلق به برادران وینکلوس، از فهرست‌شدن ریپل در آینده‌ای نزدیک خبر داده است.

 

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا