اخبار تترلند

نسخه سوم وب‌سایت تترلند منتشر شد

تیم اجرایی تترلند پس از ۳ ماه تلاش برای ایده‌پردازی، طراحی، اجرا و ارتقای وب‌سایت تترلند، توانست نسخه سوم وب‌سایت را آماده انتشار کند.

گفتنی است مانند نسخه دوم، سعی کردیم تا تغییری در فرایند فروش تتر ایجاد نکنیم؛ چرا‌که سادگی و سرعت این فرایند همواره مورد‌تأیید کاربران عزیز بوده است.
تغییرات نسخه سوم درمقایسه‌با نسخه دوم بیشتر درزمینه ارتقای ساختار امنیت، سرعت، رهگیری تراکنش‌ها و رفع باگ‌های موجود در نسخه قبلی بوده است. همچنین، تغییرات ظاهری بسیار اندکی در وب‌سایت ایجاد شده است.

تترلند - مرکز فروش تتر

تغییرات نسخه سوم وب‌سایت تترلند

ارتقای امنیت

یکی از دغدغه‌های مهم مجموعه تترلند همواره امنیت معاملات و دارایی‌های کاربران بوده است. ازاین‌رو، در شرایطی که هکرها و سارقان همواره پیشرفت می‌کنند و سیستم‌های نفوذ و سرقت جدیدی را در پیش می‌گیرند، همواره خود را به‌روز نگاه داشته‌ایم و برای ارتقای امنیت بستر معاملاتی خود تلاش کرده‌ایم. نسخه جدید وب‌سایت تترلند به نوین‌ترین و پیشرفته‌ترین سیستم‌های امنیتی روز دنیا مجهز شده است.

پیگیری تراکنش‌ها

تا پیش‌از‌این نحوه اطلاع‌رسانی تسویه تراکنش‌ها به کاربران ازطریق ایمیل بود. یکی از معضلاتی که کاربران با آن مواجه بودند، اطلاع‌یافتن از وضعیت تراکنششان و زمان دریافت ریال در حسابشان بود. در نسخه جدید وب‌سایت تترلند، با بهره‌گیری از سامانه پیامکی، کاربر از مراحل پردازش تراکنش ثبت‌شده مطلع خواهد شد.


فروش تتر

سرعت بیشتر

درکنار امنیت، یکی دیگر از دغدغه‌های ما افزایش سرعت در تمامی زمینه‌های فعالیتمان بوده است. نسخه سوم وب‌سایت تترلند با بهره‌گیری از شیوه نوین برنامه‌نویسی روز دنیا، از سرعت بسیار بیشتری برخوردار شده است.

رفع باگ‌های موجود

تیم فنی وب‌سایت تترلند با بررسی دقیق باگ‌ها و مشکلات گزارش‌شده کاربران، در نسخه سوم برای رفع آن‌ها اقدام کرد.

حفظ سادگی فرایند فروش تتر به ما

سادگی فرایند فروش تتر به تترلند، این مجموعه را به محبوب‌ترین پلتفرم فروش ارز در ایران تبدیل کرده است. بسیاری از اکسچنج‌های ایرانی دنباله‌روِ این فرایند طراحی‌شده تترلند شدند. تمام سعی خود را کرده‌ایم تا تغییری در این بخش از وب‌سایت ایجاد نکنیم.

حفظ ظاهر پیشین

طبق نظرسنجی‌ای که به‌صورت تصادفی از حدود ۱۵۰۰ نفر از کاربران وب‌سایت درباره نسخه پیشین وب‌سایت انجام شد، به ظاهر وب‌سایت امتیاز زیادی داده شد. ازاین‌رو، تصمیم گرفتیم ظاهر وب‌سایت را حفظ و کمترین میزان تغییر را در آن اعمال کنیم.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا