اخبار تترلند

جمعه شگفت‌انگیز تترلند

نرخ ویژه تتر در جشنواره پاییزی

برای شما خبر ویژه‌ای داریم! در این طرح که بخشی از جشنواره پاییزی تترلند است، شما می‌توانید در روز جمعه ۹‌آبان‌۱۳۹۹، ارز دیجیتال تتر را ازطریق اپلیکیشن با قیمت ۱۰۰ تومان ارزان‌تر بخرید و ۱۰۰ تومان گران‌تر بفروشید!

این نرخ به‌صورت خودکار از ساعت ۰۰:۰۰ تا ۲۴:۰۰ روی نرخ درون اپلیکیشن تترلند اعمال می‌شود و به ورود کد تخفیف نیازی نیست. این امکان شامل تمامی افرادی می‌شود که از اپلیکیشن اقدام به خرید یا فروش کنند.

فروش تتر

همچنین به‌ازای خرید یا فروش هر ارز دیجیتال، یک امتیاز برای شرکت در قرعه‌کشی ویژه جشنواره پاییزی تترلند کسب کنید. استفاده از تخفیف نرخ این ارز دیجیتال شامل محدودیت خاصی نمی‌شود. شما می‌توانید در طول مدت ۲۴ ساعت از آن استفاده کنید.

فراموشنکنید که خرید تتر و فروش تتر از تترلند نیاز به احراز هویت دارد. اگر تا‌کنون احراز هویت نکرده‌اید، ازطریق وب‌سایت یا اپلیکیشن تترلند می‌توانید به‌سرعت احراز هویت و از سرویس امن و پیشرفته آن ۲۴ساعته در ۷ روز هفته و ۳۶۵ روز سال استفاده کنید.

تترلند بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین مرجع برای خرید و فروش تتر است. گفتنی است که خرید انواع ارز دیجیتال هم از این طریق امکان‌پذیر است. مزیتی که شما با خرید تتر از به‌دست می‌آورید، این است که کمترین میزان کارمزد را پرداخت خواهید کرد.

 

برای نصب ازطریق گوگل‌پلی استور این‌جا کلیک کنید

برای دانلود مستقیم اپلیکیشن این‌جا کلیک کنید

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا