اخبار

استفاده شرکت تتر از سود فعالیت‌های خود برای خرید بیت‌کوین به‌عنوان ذخیره

شرکت تتر در سال‌های اخیر علاوه‌بر اوراق قرضه آمریکا، بیت کوین را هم به‌عنوان یکی از گزینه‌های ذخایرش خریده است. براساس اطلاعیه جدید این شرکت‌، Tether قصد دارد به‌صورت منظم بخشی از سود فعالیت‌هایش را ماهانه برای خرید بیت‌کوین به‌عنوان ذخایر خود صرف کند. 

به‌گزارش کوین‌دسک، شرکت تتر ۱۵درصد از سود حاصل از سرمایه‌گذاری‌های خود را برای خرید BTC صرف می‌کند. شرکت مذکور اعلام کرده که هدف اصلی‌اش از خرید بیت‌کوین، ایجاد تنوع در ذخایر است. درضمن، Tether معتقد است که افزایش قیمت بیت کوین یکی از راه‌های سرمایه‌گذاری برای پیشبرد برنامه‌های آینده این شرکت است.

پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، معتقد است که بیت‌کوین بارها ارزشش را به‌عنوان گزینه‌ای ایدئال برای سرمایه‌گذاری در بلند‌مدت ثابت کرده است. 

در‌حال‌حاضر، ارزش بیت‌کوین‌های موجود در ذخایر شرکت تتر بیش از ۱/۵میلیارد دلار است. این در حالی است که Tether بیش از ۳/۴میلیارد دلار طلا در ذخایر خود نگه‌داری می‌کند.

علاوه‌براین، ۸۵درصد از ذخایر شرکت تتر را وجه نقد و اوراق قرضه خزانه‌داری آمریکا تشکیل می‌دهد. عرضه استیبل کوین USDT از ابتدای سال ۲۰۲۴ تاکنون، حدود ۲۴درصد رشد کرده است.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۳ از ۵
از مجموع ۲ رای

منبع
coindesk

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا