اخبار

همکاری تتر و چین‌آنالیسیس برای رهگیری کیف‌پول‌های تحت‌تحریم آمریکا

شرکت تتر (Tether) اعلام کرد که قصد دارد با همکاری چین‌آنالیسیس (Chainanalysis)، نظارت خود برای تراکنش‌های مشکوک و رهگیری کیف‌پول‌های تحت‌تحریم آمریکا را تشدید کند.

شرکت TRM Labs گزارش داد که در سال ۲۰۲۳ بیشترین تراکنش‌های غیرقانونی رمزارزها با استفاده از استیبل کوین USDT انجام شده است. به‌همین‌دلیل در ماه‌های اخیر، نهادهای نظارتی و قانون‌گذار در آمریکا شرکت تتر را زیر فشار گذاشته‌اند تا از تراکنش‌های افراد یا شرکت‌های تحت‌تحریم این کشور ازطریق تتر جلوگیری کند. 

مدیرعامل Tether نیز بارها اعلام کرده است که این استیبل کوین در‌زمینه اجرای قوانین داخلی آمریکا، نهایت همکاری را با نهادهای ناظر خواهد کرد. 

به‌نقل از Dailyhodl، چین‌آنالیسیس یکی از شرکت‌های تخصصی در‌زمینه تحلیل بلاک‌چین است که بسیاری از شرکت‌ها از خدمات آن بهره می‌برند. در قالب همکاری جدید، این شرکت قرار است زیرساخت لازم برای شناسایی تراکنش‌های مشکوک و آدرس‌های متعلق به آن‌ها را برای تتر فراهم کند.

بر این اساس قرار است چین‌آنالیسیس آدرس کیف‌پول‌های Tether را در چند دسته طبقه‌بندی کند. بدین‌ترتیب، امکان رهگیری راحت‌تر تراکنش‌های بزرگ غیرقانونی فراهم می‌شود.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

منبع
dailyhodl

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا