اخبار

سرمایه‌گذاری تتر در اوبیت با هدف کاربردی‌ترکردن رمزارزها در زندگی روزمره

شرکت تتر قصد دارد ۲۵میلیون دلار برای استفاده هر‌چه بیشتر از رمزارزها در پرداخت‌های روزمره در پلتفرم اوبیت سرمایه‌گذاری کند. نکته جالب اینکه سرمایه‌گذاری تتر بیش از ۱۰۰میلیون کسب‌وکار را در سراسر جهان در‌بر می‌گیرد. 

به‌گزارش کوین‌پیج، اوبیت (Oobit) شرکتی فعال در حوزه پرداخت با استفاده از رمزارزها است. فروشگاه‌های اینترنتی و کسب‌وکارهای آنلاین می‌توانند از درگاه اختصاصی اوبیت در وب‌سایت‌ها و اپلیکیشن‌های خود برای پرداخت با استفاده از رمزارزها کمک بگیرند. مزیت اصلی اوبیت در‌مقایسه‌با رقبا ساده‌سازی فرایند پرداخت با رمزارزها است؛ به‌همین‌دلیل، استقبال چشمگیری از آن شده است.

در گذشته نیز، شرکت اوبیت سرمایه‌هایی از شرکت‌های معتبر مانند Titan CMCC Global و افراد سرشناسی مانند آناتولی یاکوونکو، بنیان‌گذار سولانا، دریافت کرده بود. تا پیش‌ازاین، مجموع سرمایه‌های دریافتی این شرکت حدود ۳میلیون دلار بود. بنابراین، اهمیت سرمایه‌گذاری ۲۵میلیون‌دلاری تتر بیش‌از‌پیش مشخص می‌شود. 

اپلیکیشن موبایلی پرداخت اوبیت شهرت زیادی پیدا کرده است. این شرکت در خط‌مقدم پر‌کردن شکاف بین رمزارزها و تجارت سنتی قرار دارد. به‌کمک این اپلیکیشن، می‌توانید با استفاده از رمزارزها هزینه خریدتان را در هر کسب‌وکار پذیرنده ویزا کارت یا مسترکارت بپردازید. صاحبان کسب‌وکارها پول را به‌صورت آنی در قالب ارزهای فیات دریافت می‌کنند؛ به‌همین‌دلیل، کسب‌وکارهای زیادی به استفاده از این پلتفرم روی آورده‌اند. بی‌تردید این قابلیت به استفاده هر‌چه بیشتر از رمزارزها در زندگی روزمره کمک می‌کند. 

پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، سرمایه‌گذاری این شرکت را به‌عنوان سنگ‌بنای استراتژی جدید Tether برای ورود کاربران جدید به اکوسیستم رمزارزها توصیف کرده است. فارغ از اینکه کاربران در اپلیکیشن اوبیت از تتر برای پرداخت استفاده کنند یا خیر، این استیبل کوین برنده بازی خواهد بود. دلیل این امر آن است که اساساً ورود پول به‌ بازار رمزارزها از درگاه استیبل‌کوین‌هایی مانند تتر صورت می‌گیرد. 

با شروع سال ۲۰۲۴، ارزش بازار استیبل کوین USDT از مرز ۹۶میلیارد دلار عبور کرده است. همچنین، سود خالص تتر در سه‌ماهه چهارم سال ۲۰۲۳ برابر با ۲/۸۵میلیارد دلار گزارش شده که در نوع خود بی‌سابقه است. بررسی وضعیت عملکرد این شرکت نشان‌دهنده سلامت چشمگیر فعالیت‌های بزرگ‌ترین صادرکننده استیبل کوین در بازار کریپتو است. سرمایه‌گذاری‌های جدید شرکت تتر در حوزه استخراج بیت کوین، تولید برق، توسعه زیرساخت‌های هوش مصنوعی و… نیز نشانه تعهد این شرکت به‌ توسعه هرچه بیشتر فناوری‌های نوآورانه است.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

منبع
coingape

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا