اخبار

تعداد کیف‌پول‌های شیباریوم از مرز یک‌میلیون عبور کرد

با وجود کاهش ۲۰درصدی قیمت رمزارز شیبا، پروتکل شیباریوم با استقبال چشمگیری مواجه شده و از زمان راه‌اندازی این پروتکل لایه دوم سروصدای زیادی به‌پا کرده است. در‌حال‌حاضر و پس از گذشت فقط ۲۰ روز از راه‌اندازی شبکه بلاکچین شیباریوم، تعداد کیف‌پول‌های آن از مرز یک‌میلیون فراتر رفت.

شیباریوم شبکه بلاکچین لایه دوم اختصاصی شیبا اینو است که با هدف بهبود سرعت اندک تراکنش‌های شبکه اتریوم توسعه یافته است. درواقع، شیباریوم بستری برای اکوسیستم شیبا مهیا می‌سازد تا برنامه‌های آینده پروژه شیبا از‌جمله پروتکل‌های متاورس و صرافی غیرمتمرکز و بازی‌های بلاکچینی روی آن پیاده‌سازی شود.

بر‌اساس داده‌های مرورگر بلاکچین شیباریوم، ۳آگوست۲۰۲۳ (۱۲شهریور۱۴۰۲) نزدیک به ۱۰۰هزار تراکنش در این شبکه ثبت شده است. گفتنی‌ است بیشترین تعداد تراکنش انجام‌شده در شبکه شیباریوم در ۲۵آگوست۲۰۲۳ (۳شهریور۱۴۰۲) و به تعداد ۱۳۲هزار تراکنش بوده است.

نمودار فعالیت در شبکه شیباریوم از زمان راه‌اندازی

ناگفته نماند میزان سرمایه قفل‌شده در شبکه درمقایسه‌با به افزایش تعداد کیف‌پول‌ها و تراکنش‌ها، رشد ناچیزی کرده است. درحال‌حاضر، تنها ۱.۰۶میلیون دلار در شبکه شیباریوم قفل شده است که نشان می‌دهد سرمایه‌گذاران شیبا حجم اندکی را در شبکه شیباریوم نگه‌داری می‌کنند.

حجم کلی سرمایه قفل‌شده در شبکه شیباریوم

از ۱آگوست۲۰۲۳ (۱۰‌شهریور۱۴۰۲) کاربران شیباریوم می‌توانند با استفاده از رمزارزهای شیبا اینو (SHIB)، بون (BONE)، لیش (LEASH) و دیگر توکن‌های موجود در شبکه، امور مالی غیرمتمرکز مدنظر خود از‌جمله وام‌دهی و استیک رمزارز را انجام دهند.

درحالی‌که بسیاری از سرمایه‌گذاران شیبا انتظار داشتند که پس از راه‌اندازی شبکه شیباریوم قیمت توکن‌های اکوسیستم شیبا رشد پیدا کند، تاکنون افزایش قیمتی مشاهده نشده است.

نمودار قیمت رمزارز شیبا در ۳۰ روز گذشته

تا قبل از راه‌اندازی شبکه شیباریوم، قیمت رمزارز شیبا افزایش قیمت متوسطی را تجربه می‌کرد؛ اما از زمان راه‌اندازی در ۱۶آگوست۲۰۲۳ (۲۵مرداد۱۴۰۲) تاکنون ۲۰درصد کاهش یافته است. همچنین، عملکرد دیگر رمزارزهای اکوسیستم شیبا بهتر از شیبا نبوده است. در ۱۴ روز گذشته، توکن‌های بون (BONE) و لیش (LEASH) با ۱۵ و ۱۴.۲درصد کاهش قیمت مواجه شده‌اند.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا