اخبار

حجم گردش روزانه تتر از پی‌پل و بیتکوین پیشی گرفت

تحقیقات تازه نشان می‌دهد که میانگین ارزش گردش هفت‌روزه ارز پایدار تتر از ارزش گردش پی‌پل و بیتکوین در مدت مشابه پیشی گرفته است.

به‌گزارش کریپتوگلوب، داده‌هایی که کوین متریکز به‌تازگی منتشر کرده است، نشان می‌دهد که پس از یک ماه رشد مداوم، میانگین هفت‌روزه و تعدیل‌شده ارزش منتقل‌شده تتر از بیتکوین بیشتر شده است.

میانگین ارزش گردش تتر ۲۰ اوت (۳۰مرداد) از ۳.۵میلیارد دلار عبور کرد. این در حالی است که در زمان مشابه، ارزش گردش با بیتکوین ۲.۹۴میلیارد دلار بوده است.

گردش هفت‌روزه ارز پایدار تتر
تترلند – مرجع تخصصی خرید رمزارز تتر

کوین متریکز معتقد است که این ارز دیجیتال روزبه‌روز سهم بیشتری از نقل‌و‌انتقالات درون‌شبکه‌ای را ازآنِ خود می‌کند. ناگفته نماند که رسیدن به این عدد، دستاورد بزرگی برای آن به‌حساب می‌آید. در‌حال‌حاضر، تتر در هشت بلاکچین ازجمله اومنی، اتریوم، ایاس، ترون و الگورند دردسترس کاربران است.

علاوه‌براین، با افزایش تقاضا برای حوزه دیفای، تراکنش‌های تتر روی شبکه اتریوم نیز با جهشی درخورتوجه همراه بود. به‌همین‌دلیل، تتر مجبور شد تا از شبکه OMG‌ کمک بگیرد.

جان پاول کونینگ، اقتصاددان، در توییت خود ضمن اشاره به گزارش مالی پی‌پل در سه‌ماهه دوم امسال گفت: «ارزش گردش با استفاده از تتر به‌صورت روزانه ۲.۹۴میلیارد دلار بوده است!»

برخی از کاربران در جواب این توییت عنوان کردند که مقایسه پی‌پل و تتر منصفانه نیست؛ زیرا فعالیت پی‌پل به‌صورت مداوم بررسی می‌شود. این در حالی است که تنها صرافی‌های ارز دیجیتال تراکنش‌های تتر را رصد می‌کنند.

مرجع خرید و فروش تتر

ویژگی‌های خاص تتر

این ارز دیجیتال نوعی ابزار تسهیل‌کننده در بازار نیز محسوب می‌شود؛ چرا‌که قیمت آن مثل ارزهای دیجیتال ازجمله بیتکوین و اتریوم نوسان ندارد. همچنین، بسیاری از معامله‌گران برای برداشت سود خود از تتر استفاده می‌کنند.

تتر چندی پیش در حساب توییتری خود اعلام کرد که کاربرد و امنیت و مطمئن‌بودن رمزارزها باعث شده است تا در دوران کرونا در خط اول قرار گیرند. همچنین، در بخش دیگری از توییت خود می‌نویسد: «مردم به‌دنبال جایگزین‌هایی برای سیستم‌های بانکی و سیستم‌های پرداختی هستند که از رده خارج شده‌اند.»

تترلند بزرگ‌ترین پلتفرم تخصصی خرید فوری تتر و فروش آن است که می‌توانید با اطمینان خرید رمزارز تتر را از آن انجام دهید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا