اخبار

ارزش بازار تتر به ۱۵میلیارد دلار رسید

موج فزاینده اقبال به حوزه دیفای به عرضه انبوه تتر در سال جاری میلادی دامن زده است. این مسئله باعث شده تا ارزش بازار این ارزپایدار از آستانه ۱۵ میلیارد دلار عبور کند. گفتنی است تنها در یک ماه اخیر، ۳میلیارد دلار به موجودی تتر اضافه شده است.

به‌گزارش کوین‌تلگراف، در ابتدای سال جاری میلادی، ارزش تتر درگردش بازار، تنها اندکی بیش از ۴میلیارد دلار بوده است؛ اما امروز این رقم به بیش از ۱۵میلیارد دلار رسیده است.

بدون شک دیفای مهم‌ترین نیروی محرکه ضرابخانه تتر و صرافی ارزهای دیجیتال بوده است؛ چراکه هرروز استخرهای نقدینگی بیشتری برپایه این ارزپایدار شکل می‌گرفتند.

به‌گزارش رسانه‌ها، با افزایش موج تقاضا برای خرید ارز دیجیتال پایدار، متوسط ارزش انتقالی روزانه این ارز دیجیتال طی یک ماه اخیر از پی‌پال نیز پیشی گرفته است.

تتر

بنیاد تتر نیز به‌مناسبت عبور ارزش بازار این ارز پایدار و دست‌یافتن به این دستاورد بزرگ، دست به انتشار اعلامیه‌ای زد و در آن اذعان کرد: «ارزش بازار تتر از آستانه ۱۵میلیارد دلار عبور کرده است!»

خصوصیات خاص و منحصربه‌فرد تتر

تنها در یک ماه، ارزش این ارز پایدار در بازار بیش از ۳میلیارد دلار افزایش یافته است. این ارز دیجیتال همچنان جایگاه نخست خود را به‌عنوان نقدترین و پایدارترین و معتمدترین ارز پایدار بازار حفظ کرده است. با‌توجه‌به خصوصیات و ویژگی‌های خاص و منحصر‌به‌فرد این ارز دیجیتال، باعث شده در رتبه سوم ارزهای دیجیتال قرار بگیرد.

قیمت این ارز دیجیتال معادل با یک دلار آمریکا ارزش‌گذاری می‌شود و خیلی از افراد خرید ارز دیجیتال پایدار را نوعی سرمایه‌گذاری می‌دانند که می‌تواند با تورم موجود در جامعه مقابله کند. شما می‌توانید ۲۴ساعته از‌طریق وب‌سایت یا اپلیکیشن تترلند تتر خرید و فروش کنید.

مرجع فروش و خرید تتر

تترلند بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین مرجع برای خرید ارز دیجیتال است. شما می‌توانید جدیدترین اطلاعات و به‌روز‌رسانی‌ها را از این طریق دریافت کنید. برای این کار کافی است ما را در اپلیکیشن یا وب‌سایتمان همراهی کنید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا