اخبار

موریا؛ جدیدترین دستاورد شرکت تتر در‌زمینه استخراج بیت کوین

پائولو آردوینو (Paolo Arduino)، مدیرعامل تتر، در اطلاعیه‌ای از راه‌اندازی پلتفرم نرم‌افزاری جدید و نوآورانه این شرکت برای استخراج بیت کوین خبر داد.

این پلتفرم موریا (Moria) نام دارد. مدیرعامل تتر موریا را گامی بلند برای حرکت به‌سمت انرژی‌های تجدیدپذیر در حوزه استخراج BTC می‌داند.

به‌گزارش کوین‌مارکت‌کپ، تتر در سال ۲۰۲۳ به یکی از بازیگران اصلی‌ استخراج بیت کوین تبدیل شده است و قصد دارد به‌ مسیرش ادامه دهد.

موریا به‌عنوان راه‌حل مدیریت استخراج بیت کوین، قرار است انقلابی در مدیریت عملیات ماینینگ به‌وجود بیاورد. فناوری موریا ردیابی دقیق عملکرد دستگاه‌های ماینر در گذر زمان را برای توسعه‌دهندگان امکان‌پذیر می‌کند.

دراین‌میان، تجزیه‌و‌تحلیل داده‌های به‌دست‌آمده برای بهبود عملیات استخراج نقش مهمی ایفا خواهد کرد. درضمن، موریا به‌گونه‌ای طراحی شده است تا با انواع و اقسام دستگاه‌های سخت‌افزاری استخراج بیت کوین کاملاً سازگار باشد. علاوه‌براین، شرایط برای شخصی‌سازی داده‌های خروجی موریا در مزارع استخراج مختلف وجود خواهد داشت.

پائولو آردوینو از به‌روزرسانی‌های آینده موریا و ترکیب آن با هوش مصنوعی نیز سخن به‌میان آورد. این موضوع می‌تواند کارکردن با این نرم‌افزار را برای ماینرها تسهیل کند.

یکی از نقاط عطف نرم‌افزار موریا کمک به کاهش مصرف انرژی برای استخراج BTC است. اگر فکری برای این مسئله نشود، در آینده نزدیک مشکلات زیادی را بر سر راه پذیرش عمومی این رمزارز به‌وجود می‌آورد.

باید منتظر ماند و دید که موریا می‌تواند انقلاب وعده‌داده‌شده را در عرصه استخراج بیت‌کوین به به‌پا کند یا خیر.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳ رای

منبع
coinmarketcap

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا