اخبار

هشدار برای کاربران TON Space: از کیف پول تلگرام استفاده نکنید!

به تازگی محدودیت‌هایی در کیف پول تلگرام  برای کاربران ایرانی رخ داده‌است. به‌نظر می‌رسد کاربران ایرانی که با کیف‌پول رمزارزی اختصاصی پیام‌رسان تلگرام با نام تجاری TON Space کار می‌کنند باید نسبت به استفاده از آن بازنگری انجام دهند. بنابر مستنداتی درباره مسدودشدن دارایی‌های رمزارزی کاربران ایرانی در کیف پول تلگرام که در شبکه‌های اجتماعی منتشرشده‌است یا در گزارش‌های فردی اعلام شده، استفاده از این کیف‌پول ممکن است باعث از دست رفتن سرمایه‌ کاربران این کیف پول شود.

بر این اساس، مسدودشدن رمزارزهای کاربران ایرانی به توکن اختصاصی تلگرام، یعنی تن کوین (TON)، محدود نمی‌شود؛ بلکه طیف گسترده‌ای از رمزارزهای کاربران ایرانی با این مشکل روبه‌رو شده است.

برخی از مجموعه‌های تخصصی از جمله انجمن بلاک‌چین ایران به تمام کاربران ایرانی هشدار داده است که کیف پول تلگرام برایشان امن نیست. ازاین‌رو، بهتر است قبل از بروز مشکل، دارایی خود را به کیف‌پول‌های مطمئن انتقال دهند.

متأسفانه در ماه‌های اخیر شاهد افزایش مشکل مسدودشدن سرمایه‌های رمزارزی کاربران ایرانی در کیف‌پول‌ها و صرافی‌ها و سایر پلتفرم‌های خارجی هستیم.

ناگفته نماند که بسیاری از این وب‌سایت‌ها و برنامه‌های خارجی، نام ایران را در فهرست کشورهای سرویس‌گیرنده خود قرار نداده‌اند. به‌عنوان مثال، تلگرام هم در زمان راه‌اندازی این سرویس کاربران ایرانی را از فهرست ارائه خدماتش خارج کرد.

نکته دیگر اینکه بسیاری از کاربران با استفاده از فیلترشکن با این وب‌سایت‌ها و برنامه‌ها کار می‌کردند. بااین‌حال، در ماه‌های اخیر سخت‌گیری‌های طرف‌های خارجی مشکلاتی را برای کاربران ایرانی در پی داشته است. 

همچنین با توجه به گزارش‌های رسیده کاربران ایرانی باید توجه داشته‌باشند که رمزارزهای خریده‌شده از سکوهای داخلی را مستقیماً به پلتفرم‌های خارجی منتقل نکنند. پیشنهاد می‌کنیم که حتماً این توصیه مهم را مدنظر قرار دهید تا سرمایه‌تان با مشکل روبه‌رو نشود.

دیدگاه شما کاربران تترلند درباره کیف پول تلگرام موسوم به TON Space چیست؟ آیا تابه‌حال از آن استفاده کرده‌اید؟

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

منبع
iranblockchain

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا