اخبار

افزایش تقاضای سرمایه‌گذاران بزرگ و هولدرها برای بیت کوین

وب‌سایت تحلیلی کریپتوکوانت (Cryptoquant) در گزارش اخیر خود اعلام کرد که تقاضا برای خرید بیت کوین نزد سرمایه‌گذاران بزرگ و هولدرهای باسابقه این رمزارز در حال افزایش است. درعین‌حال، افزایش تقاضای موجود در بازار نقش محرک قیمت برای رشد بیت‌کوین را نداشته است. 

به‌گفته کریپتوکوانت، افزایش‌نیافتن قیمت بیت کوین در شرایط رشد تقاضا در بازار، بیشتر به‌دلیل تثبیت عرضه استیبل‌کوین‌ها، به‌ویژه USDT در بازار است. سرعت رشد عرضه استیبل‌کوین‌ها در بازار کاهش یافته و در ژوئن۲۰۲۴ به کمترین میزان از ابتدای سال ۲۰۲۴ رسیده است. 

Cryptobriefing می‌نویسد در ماه می، تقاضای نهنگ‌ها برای خرید بیت‌کوین به حدود ۴/۴درصد رسید که سریع‌ترین نرخ رشد از ماه آوریل است. هولدرهای بزرگ BTC، بیش از ۷۰هزار کوین دیگر را در یک ماه گذشته به سرمایه خود اضافه کرده‌اند. 

فعالیت‌های درون‌زنجیره‌ای بیت کوین با وجود نوسان‌های کم این رمزارز همچنان زیاد است. درضمن، روند خروج بیت‌کوین از صرافی‌های رمزارزی به‌سمت کیف‌پول‌های شخصی همچنان ادامه دارد. در‌نتیجه، شاهد کاهش فشار فروش این رمزارز در بازار هستیم. 

رکود قیمت بیت‌کوین در شرایطی رقم خورده است که موجودی BTC صندوق‌های ETF اسپات بیت‌کوین از ۸۱۹هزار کوین در ۱می۲۰۲۴ به ۸۵۹هزار کوین در ۶ژوئن۲۰۲۴ افزایش یافته است.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

منبع
cryptobriefing

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا