اخبار

صرافی بایننس در فکر خروج از روسیه

به‌گزارش وال‌استریت‌ ژورنال، صرافی بایننس، بزرگ‌ترین صرافی رمزارز جهان، قصد دارد از بازار روسیه خارج شود. طبق این گزارش، بایننس در روسیه با محدودیت‌های قانونی مواجه شده است.

سخن‌گوی بایننس در گفت‌وگو با وال‌استریت‌ ژورنال‌، اعلام کرد که این صرافی در حال بررسی گزینه‌های مختلفی، از‌جمله خروج کامل از بازار روسیه است.

کوین‌تلگراف می‌نویسد اوایل همین هفته، بایننس پنج سرویس وام‌دهی روسی که مشمول تحریم شده‌اند، از پلتفرم خود حذف کرد. این سرویس‌ها علاوه‌بر وام‌دهی، خدمات انتقال روبل را هم ارائه می‌دادند. شایان ذکر است که سخن‌گوی صرافی مذکور از ارائه جزئیات بیشتر درباره برنامه این صرافی در کشور روسیه خودداری کرده است.

پیش‌از‌این، وال‌استریت‌ ژورنال گزارش داده بود که صرافی یادشده با وجود تحریم‌های مالی علیه روسیه، انتقال پول کاربران روسی به خارج از کشور را تسهیل کرده است. همین موضوع باعث شد تا فشارهای قانونی و نظارتی بر این صرافی بیشتر شود و خطرهای جدیدی این شرکت را تهدید کند.

در‌حال‌حاضر، بایننس در تیررس چندین سازمان قانون‌گذار آمریکا قرار دارد و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) و کمیسیون معاملات آتی کالا (CFTC) شکایت‌هایی علیه این صرافی درزمینه نقض قوانین اوراق بهادار تنظیم کرده‌اند. 

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا