اخبار

شرکت تتر به ادعاهای مدیرعامل ریپل پاسخ داد

چند روز پیش، برد گارلینگ‌هاوس طی مصاحبه‌ای عنوان کرد که دولت آمریکا روی تتر تمرکز کرده است و تلاش می‌کند تا ازطریق انطباق‌دادن استیبل‌کوین USDT با قوانین مطلوب خود، بازار رمزارزها را کنترل کند. 

کوین‌تلگراف می‌نویسد بعد از این اظهارات، پائولو آردوینو، مدیرعامل تتر، در صفحه اختصاصی خود در شبکه اجتماعی ایکس واکنش نشان داد. آردوینو عنوان کرد که اظهارنظرهای گارلینگ‌هاوس بیشتر با هدف ایجاد ترس از تتر در آستانه عرضه استیبل کوین اختصاصی شرکت ریپل بوده است.

آردوینو در یادداشت خود تتر را بزرگ‌ترین استیبل‌کوین بازار کریپتو با میلیون‌ها کاربر در سراسر جهان معرفی کرد که با گذشت سال‌ها، عملکرد مطلوبش را با حفظ ثبات قیمت و ذخایر نقدینگی زیاد ثابت کرده است. 

نکته مهم در پست آردوینو، اعلام همکاری این شرکت با ۱۲۴ آژانس قانون‌گذاری در ۴۰ کشور دنیا بود. تتر از زمان آغاز به‌ کار تاکنون، بیش از ۱/۳میلیارد دلار دارایی‌های مرتبط با کلاه‌برداری و هک و پول‌شویی را مسدود کرده که ۶۳۹میلیون دلار آن به همکاری با نهادهای قانون‌گذار آمریکایی مربوط بوده است. 

براساس اعلام آردوینو، شرکت تتر در سه سال گذشته به‌صورت داوطلبانه با ۳۳۹ درخواست مجریان قانون در کشورهای مختلف برای مسدودکردن کیف‌ول‌ها موافقت کرده که ۱۵۸ نمونه آن به آمریکا مربوط است.

آردوینو با کنایه‌ به شرکت ریپل گفت که Tether به‌صورت مستقیم با مجریان قانون همکاری می‌کند؛ در‌حالی‌که برخی دیگر از شرکت‌ها فقط تابع دستورهای قضایی هستند. در این کنایه، مدیرعامل تتر به پرونده حقوقی شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) از ریپل اشاره کرده است.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۲ از ۵
از مجموع ۴ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا