اخبار

پی پال سرویسی برای پرداخت‌های رمزارزی رونمایی کرد

پی پال سرویسی رونمایی کرده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا برای انجام پرداخت‌های آنلاین مستقیماً رمزارز را به دلار تبدیل کنند. این غول پرداختی جهان پیش‌از‌این بارها از گسترش خدمات رمزارزی خود خبر داده بود.

به‌نوشته کوین‌تلگراف، سرویس جدید پی پال با نام PayPal On and Off Ramps معرفی شده است. این سرویس به ارائه‌دهندگان سرویس‌های WEB3 امکانی ارائه‌ می‌دهد تا بتوانند از مشتریان خود در کشور آمریکا رمزارز دریافت کنند. درواقع، این سرویس یکپارچه‌سازی سرویس‌های فعلی پی‌پال است که به کاربران اجازه می‌دهد تا با رمزارزهای موجود در پلتفرم پی‌پال خریدوفروش دلاری انجام دهند.

سرویس PayPal On and Off Ramps راه‌حل‌های پرداختی فروشگاه‌های NFT و اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (dApps) و کیف‌پول‌ها را با پلتفرم پرداخت پی‌پال یکپارچه می‌کند تا کاربران بتوانند مستقیماً و به‌سرعت ازطریق رمزارز پرداخت‌های خود را انجام دهند.

سرویس جدید پی‌پال مانند تمام سرویس‌های این غول پرداختی از مزیت‌های امنیتی تقلب مانند ابزار استرداد وجه (Dispute Resolution) نیز برخوردار است.

طبق اطلاعیه رسمی پی‌پال، فروشندگان حوزه وب ۳ با اضافه‌کردن این سرویس به پلتفرم خود، می‌توانند از مزیت‌های پایگاه کاربران و تجربه کاربری پی‌پال برای گسترش طیف مشتریان خود بهره ببرند.

شرکت پی پال درباره سرویس جدید خود این‌چنین توضیح داده است:

با اضافه‌کردن سرویس Off Ramps کاربران آمریکایی می‌توانند رمزارزهای خود را مستقیماً از کیف‌پول به موجودی ارزی حساب پی‌پال تبدیل کنند تا برای تراکنش مدنظر خود ازجمله خرید، ارسال پول، پس‌انداز یا انتقال به حساب بانکی خود استفاده کنند.   

درحال‌حاضر، سرویس PayPal On and Off Ramps برای ارائه‌دهندگان سرویس‌های WEB3 دردسترس قرار دارد. این سرویس در کیف‌پول متامسک، یکی از کیف‌پول‌های رمزارزی محبوب‌ و پرکاربرد، نیز فعال شده است.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا