مبتدیمقاله

استیبل کوین تتر (Tether Stablecoin) چیست؟

اگر شما هم از ورود به دنیای ارزهای دیجیتال می‌ترسید، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله حاضر که با موضوع تتر چیست؟ به رشته تحریر درآمده است، با ما همراه باشید؛ چراکه قصد داریم توضیح دهیم که مزایای استیبل کوین تتر چیست.

استیبل کوین تتر (Tether Stablecoin) چیست؟

دنیای ارز دیجیتال نوسان‌های شدیدی دارد که ممکن است سود‌و‌زیان زیادی را متوجه سرمایه شما کند؛ در‌نتیجه، قدرت ریسک‌کردن را بسیار کاهش می‌دهد. کسانی که در این بازار پر‌ریسک جهانی به خرید‌و‌فروش مشغول‌اند، به ارزی نیاز دارند که با ریسک کمی همراه باشد. استیبل کوین تتر دقیقاً همان ارزی است که تریدرها و سرمایه‌گذارهای این بازار به آن احتیاج دارند.

اگر بخواهیم به سؤال «تتر چیست؟» جواب درستی بدهیم، باید بگوییم که تتر استیبل کوینی است که قیمت و ارزش ثابت و مشخصی دارد. هر زمانی که اقدام به خرید و فروش تتر کنید، باید یک دلار آمریکا بپردازید. این یعنی نرخ تتر یک دلار آمریکاست.

استیبل کوین تتر (Tether Stablecoin) چیست و چقدر ارزش دارد؟

تتر ریل کوین است. این واحد ارز دیجیتالی با واحدهای پولی مانند دلار آمریکا و یورو و یوان چین پشتیبانی و نظارت می‌شود. بر‌اساس مشاهدات و تحقیقات‌، تتری که با دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود، بسیار محبوب‌تر است و بیشتر معامله می‌شود. در‌نتیجه، زمانی‌که می‌خواهید بدانید استیبل کوین تتر چیست، قطعاً با USDT مواجه خواهید شد و آن هم به‌اختصار نشان‌دهنده دلار تتر است. 

استیبل کوین تتر چیست و چه میزان ارزش دارد؟

تتر برای اطمینان تریدرها

هر جایی که صحبت از این است که مهم‌ترین ویژگی تتر چیست، همه افراد حاضر در این بازار به ثبات آن اشاره می‌کنند؛ اما این ثبات چه تأثیری می‌گذارد؟ همان‌طور‌که قبلاً اشاره کردیم، بازار ارزهای دیجیتال نوسان‌های شدیدی دارد و ممکن است کل سرمایه‌تان را از دست بدهید.

تتر به‌دلیل ثبات قیمتش این نوسان‌ها را کمی کنترل می‌کند. شما به‌عنوان تریدر زمانی‌که احساس کردید نوسان‌های بازار منفی و سرمایه شما در حال سقوط است، می‌توانید ارز دیجیتال خود را به تتر تبدیل کنید. زمانی‌که بازار نوسان‌ها به ثبات و پایداری رسید، تترهای خود را به ارز دیجیتال مدنظرتان تبدیل کنید. این امن‌ترین کاری است که در خرید ارز دیجیتال می‌توانید انجام دهید. 

تتر جهت اطمینان تریدرها

مزایای استفاده از استیبل کوین تتر (Tether Stablecoin)

زمانی‌که برای سؤال تتر چیست دنبال جواب می‌گردید، بهتر است برای پرسش «معاملاتی که با تتر انجام می‌شود، چقدر مطمئن و شفاف است؟» هم پاسخ مناسبی بیابید.

هر ارز دیجیتال وایت پیپر یا مقاله سفید دارد. این سند نشان‌دهنده خلاصه عملکرد آن ارز دیجیتال است؛ پس پیشنهاد می‌کنیم که قبل از هر اقدامی، ابتدا آن را مطالعه کنید. تتر جزو استیبل کوین‌هایی است که با مطالعه وایت پیپر آن می‌توانید به شفافیت آن پی ببرید. این امر می‌تواند آرامش خیال شما را فراهم کند.

مزایای استفاده از تتر

معاملاتی که با خرید تتر و فروش آن انجام می‌شود، سرعت زیادی دارد و شما را برای تبدیل ارزهای دیجیتال معطل زمان نمی‌کند. برای خرید‌و‌فروش ارزهای دیجیتال باید مبلغی را به‌عنوان کارمزد بپردازید. خرید‌و‌فروش تتر کمترین میزان کارمزد را دارد و این امر می‌تواند برای شما مقرون‌به‌صرفه باشد.

مرجع تخصصی خرید تتر و فروش

خرید تتر از تترلند

برای خرید ارزهای دیجیتال می‌توانید خودتان اقدام کنید. این کار در ایران ریسک زیادی دارد. به‌دلیل وجود تحریم‌ها و محدود‌بودن دسترسی‌ها، برای خرید تتر مجبور‌ید از‌ VPN استفاده کنید. همان‌طور‌که می‌دانید، اتصال به این روش اصلاً ایمن نیست. 

خرید تتر از تترلند

بهترین روش برای خرید ارزهای دیجیتال مراجعه به صرافی‌های رمزارزی در ایران است. تترلند، مرجع خرید تتر در ایران‌، به‌صورت تخصصی روی خرید‌و‌فروش تتر کار می‌کند. شما می‌توانید تتر را با خیال راحت و کمترین کارمزد از این سایت تهیه کنید یا تترهای خود را بفروشید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا