اخبار

بیش از ۸۰درصد هولدرهای بیت کوین در سود هستند

شرکت IntoTheBlock اعلام کرد که افزایش قیمت اخیر بیت کوین در سال ۲۰۲۳ باعث شده تا بیش از ۸۰درصد از هولدرها در سود باشند. از دسامبر۲۰۲۱ تا‌به‌امروز، این اتفاق بی‌سابقه بوده است.

در دسامبر۲۰۲۱، در شرایطی بیش از ۸۰درصد از هولدرهای BTC در سود بودند که قیمت این رمزارز بیشتر از ۵۰هزار دلار قرار داشت؛ اما امروز بیت کوین در کانال ۴۰هزار دلار معامله می‌شود.

به‌گزارش کریپتونیوز، در روزهای اخیر، مشخص شد که نظر SEC درباره درخواست‌ها برای ETF اسپات بیت‌کوین بین روزهای ۸ تا ۱۰ژانویه۲۰۲۴ اعلام خواهد شد.

با نگاهی به اظهارنظرها درباره این موضوع در بازار، به‌وضوح می‌توان متوجه شد که بسیاری از فعالان بازار به تأیید ETF بیت کوین خوش‌بین هستند. به‌اعتقاد برخی از کارشناسان، اگر این اتفاق رخ دهد، بیش از ۷۰میلیارد دلار سرمایه جدید در مدت‌زمان کوتاهی به‌سمت بازار کریپتوکارنسی جذب خواهد شد.

مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال، نیز معتقد است که در‌صورت تأیید ETF بیت کوین، این رمزارز در نیمه نخست ۲۰۲۴، سقف قیمت تاریخی‌اش، یعنی ۶۹هزار دلار را تکرار خواهد کرد.

افزایش ۱۲۵درصدی قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۳ بسیاری از فعالان بازار را مجاب کرده که زمستان کریپتو به‌پایان رسیده است. تحلیل رفتار نهنگ‌های BTC نیز موید همین موضوع است. 

مایکرواستراتژی، بزرگ‌ترین هولدر BTC، به‌تازگی ۱۶,۱۳۰ بیت‌کوین دیگر در محدوده قیمت ۳۶,۷۰۰ دلار خریده است. در‌حال‌حاضر، این شرکت حدود ۱درصد عرضه کل بیت‌کوین را در‌اختیار دارد و ارزش دارایی‌های‌اش بیش از ۶میلیارد دلار برآورد می‌شود.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

منبع
crypto.news

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا