اخبار

یک‌میلیون کیف‌پول ۶۷۱هزار بیت کوین را در محدوده قیمت ۶۰ تا ۶۲هزار دلار خریده‌اند

بیت کوین با دستیابی به بیشترین قیمت سال ۲۰۲۴، یعنی ۶۴,۱۰۰ دلار، حرکت صعودی درخورتوجهی را تجربه کرده است. در ماه فوریه، قیمت بیت کوین حدود ۴۵درصد افزایش یافته است که ششمین ماه متوالی رشد و بهترین عملکرد آن از دسامبر‌۲۰۲۰ به‌شمار می‌رود.

یوتودی می‌گوید یکی از عواملی که رالی اخیر بیت کوین را سرعت داده است، تقاضای گسترده سرمایه‌گذاران برای خرید آن در محدوده قیمتی مهمی بوده است. براساس گفته‌های تحلیلگران بازار رمزارز و با استناد به داده‌های وب‌سایت IntoTheBlock، بیت‌کوین اکنون بالاتر از سطح حمایتی قوی قرار دارد.

طبق این داده‌ها، یک‌میلیون آدرس کیف‌پول، بیش از ۶۷۱هزار واحد بیت‌کوین را در محدوده قیمتی ۶۰,۳۳۴ تا ۶۲,۱۵۵ دلار خریده‌اند. این محدوده انباشت نشان‌دهنده اعتماد فراوان سرمایه‌گذاران است و به‌عنوان سطح حمایتی حیاتی می‌تواند برای بیت کوین عمل و از کاهش بیشتر قیمت آن جلوگیری کند. سطح مقاومتی پیش روی BTC، محدوده قیمتی ۶۳,۲۸۲ تا ۶۷,۴۱۳ دلار است.

طبق داده‌های IntoTheBlock، در این محدوده ۱۹۳,۲۳۰ آدرس بیت‌کوین، ۴۸,۴۴۰ واحد بیت کوین را با قیمت متوسط ۶۵,۱۶۴ دلار خریده‌اند. در زمان نگارش این خبر، BTC در ۲۴ ساعت گذشته ۰/۰۵ درصد افزایش یافته و به قیمت ۶۲,۰۱۰ دلار رسیده است.

بیت‌کوین پس از افزایش درخورتوجه خود، به ثبات نسبی رسیده است. بااین‌حال، همچنان در مسیر کسب ۲۱درصد سود هفتگی قرار دارد. باوجوداین، بد نیست بدانید که ۹/۹۵درصد از بیشترین قیمت تاریخ (ATH) خود کمتر است.

بیت کوین هنوز از بیشترین قیمت ثبت‌شده خود در نوامبر‌۲۰۲۱ (حدود ۶۹هزار دلار) فاصله دارد. بااین‌حال، در‌حال‌حاضر از بیشترین قیمت‌های ثبت‌شده خود درمقایسه‌با ارزهای فیات بسیاری از کشورهای جهان فراتر رفته است.

بیت‌کوین در کشورهای قدرتمند اقتصادی مانند چین، ژاپن، انگلیس و هند و نیز در اقتصادهای در‌حال‌توسعه مانند آرژانتین و ترکیه و مصر به رکوردهای جدیدی دست یافته است.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

منبع
u.today

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا