اخبار

میزان سود آدرس‌های دارای دوج کوین در سال ۲۰۲۳ به بیشترین میزان رسیده است

دوج کوین (DOGE) به‌عنوان اولین و بزرگ‌ترین میم کوین بازار کریپتوکارنسی شناخته می‌شود. این میم کوین در پایان سال ۲۰۲۳ با بیش از ۱۳میلیارد دلار در جایگاه دهمین رمزارز برتر بازار کریپتو ازنظر مارکت‌کپ قرار دارد. جالب است بدانید که دوج کوین در جایگاه بالاتری از رمزارزهایی مانند ترون، پولکادات، چین لینک و پالیگان قرار دارد.

در روزهای اخیر، دوج‌کوین موفق شده بود به سطح ۰/۱ دلار برسد. این محدوده قیمت پس از رشد حدود ۳۰درصدی دوج کوین در یک سال اخیر به‌دست آمد. در زمان نگارش این مطلب، دوج کوین در محدوده ۰/۰۹۴ دلار معامله می‌شود؛ اما به‌نظر می‌رسد که احساسات صعودی حاکم بر بازار، خیلی زود این میم کوین را بار‌دیگر به بیش از ۰/۱ دلار خواهد رساند.

در‌حال‌حاضر، مجموع آدرس‌های دارای رمزارز DOGE بیش از ۳/۵۶میلیون برآورد می‌شود. بر‌اساس داده‌های وب‌سایت IntoTheBlock، حدود ۶۷درصد آدرس‌های دارای DOGE در سود هستند. این عدد بیشترین میزان سود دارندگان دوج کوین تا‌به‌امروز بوده است.

رقبای دوج کوین در دنیای میم کوین‌ها

یوتودی می‌نویسد تا قبل از سال ۲۰۲۳، تنها رقیب دوج‌کوین در بازار کریپتوکارنسی توکن شیبا اینو (SHIB) بود. در‌حال‌حاضر، شیبا اینو شانزدهمین رمزارز بزرگ بازار کریپتوکارنسی ازنظر مارکت‌کپ به‌شمار می‌رود. در طول سال ۲۰۲۳، دو رقیب دیگر نیز به جمع میم کوین‌های محبوب اضافه شدند: پپه و بانک.

توکن‌های پپه (PEPE) و بانک (BONK) در ماه‌های اخیر رونمایی شدند و در کانون توجه قرار گرفتند. رمزارز بانک در دو ماه گذشته علاوه‌بر رشد قیمت خیره‌کننده، حجم تراکنش‌های زیادی را در بستر بلاک‌چین سولانا ثبت کرده است. در‌حال‌حاضر، بعد از دوج کوین و شیبا اینو بانک در جایگاه سوم برترین میم کوین از‌نظر مارکت‌کپ قرار دارد.

با وجود ورود رقبای تازه به بازار، دوج‌کوین همچنان با فاصله زیاد، محبوب‌ترین و مهم‌ترین میم کوین بازار کریپتوکارنسی است. بیلی مارکوس در زمان راه‌اندازی این میم کوین هدفی به‌جز سرگرمی نداشت؛ اما امروز جزو ۱۰ رمزارز بزرگ بازار کریپتوکارنسی است.

یکی از نکات بسیار مهم درباره DOGE، تسلط فراوان نهنگ‌ها بر آن است. معمولاً کسانی که مجموع ارزش دوج‌کوین دراختیارشان بیش از ۱۰۰هزار دلار ارزش دارد، به‌عنوان نهنگ شناخته می‌شوند. جالب است بدانید که بیش از ۸۰درصد مجموع عرضه دوج کوین دراختیار نهنگ‌ها قرار دارد.

بنابراین، در این شرایط واضح است که رفتار نهنگ‌ها، بیشترین تأثیر را بر افزایش یا کاهش قیمت DOGE می‌گذارد. شما می‌توانید به‌کمک وب‌سایت‌هایی مانند Whale Alert تراکنش‌های بزرگ نهنگ‌های دوج‌کوین را رصد و خود را برای هر اتفاقی در بازار آماده کنید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

منبع
u.today

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا