دسته‌بندی نشده

کارمزد انتقال تتر در شبکه تون (TON) تا ژوئن۲۰۲۴ صفر شد

در ماه‌های اخیر، شبکه تون (TON) با سرعت زیادی در مسیر پیشرفت گام برداشته است. نتیجه اقدامات بنیاد تون در توسعه این بلاک‌چین را می‌توان در افزایش قیمت درخورتوجه رمزارز TON در مدت یک ماه گذشته مشاهده کرد. ۱۹آوریل۲۰۲۴ (۳۱فروردین۱۴۰۳)، خبر همکاری تتر و بنیاد تون منتشر شد. 

در نتیجه این همکاری، شرکت تتر عرضه استیبل کوین USDT در شبکه تون را آغاز کرد. این اقدام با هدف دسترسی ۹۰۰میلیون نفر کاربر تلگرام به خدمات پرداخت غیرمتمرکز ارز دیجیتال انجام گرفت. پاول دورِف، بنیان‌گذار پیام‌رسان تلگرام، شبکه تون را به‌عنوان بلاک‌چین لایه اول راه‌اندازی کرد. 

کریپتودیلی می‌نویسد در گام اول، ۱۰میلیون تتر در بستر شبکه تون ضرب و روانه بازار شد. با عرضه تتر در شبکه تون، امکان انتقال پول در سراسر دنیا به‌سادگی ارسال پیام در تلگرام فراهم شد. بنیاد تون کوین برای جلب توجه کاربران به استفاده از ظرفیت انتقال تتر در پیام‌رسان تلگرام، برنامه‌ای ویژه در نظر گرفته است.

بر این اساس، جاستین هیون، مدیر سرمایه‌گذاری بنیاد تون، در مصاحبه‌ای اعلام کرد که انتقال USDT در بستر کیف‌پول اختصاصی تون کوین به ولت‌های خارجی تا ژوئن۲۰۲۴ رایگان خواهد بود. 

این اقدام کاربران تلگرام را تشویق می‌کند تا بیشتر از خدمات کیف‌پول رمزارز این پیام‌رسان استفاده کنند. علاوه‌براین، قرار است ۱۱میلیون توکن TON برای تشویق بیشتر کاربران به استفاده از تتر در بستر شبکه تون اختصاص یابد. فراموش نکنید که در‌حال‌حاضر کاربران برخی کشورها مانند ایران، امکان استفاده از کیف‌پول تلگرام را ندارند.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

منبع
cryptodaily

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا