اخبار

ریپل لبز در میان ۱۰۰ شرکت برتر جهان از نگاه مجله پیپل

علیرغم کشمکش‌های تقریبا پایان‌ناپذیر ریپل با کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC)، مجله پیپل (People’s Magazine) شرکت ریپل لبز را در فهرست «۱۰۰شرکت برتر جهان که به کارمندان و جامعه اهمیت می‌دهند» قرار داد.

به‌نوشته کوین‌تلگراف، شرکت ریپل لبز تنها شرکت رمزارزی حاضر در این فهرست است. مجله پیپل به‌طور خاص شرکت ریپل را برای اجرای برنامه‌ای نوآورانه در راستای مسئولیت‌ اجتماعی سازمانی در این فهرست قرار داده است.

برنامه اثر ریپل (the Ripple Impact Program) کمک می‌کند تا مباحث مشارکت مالی، پایداری انرژی و تحقیقات علمی در جهان تقویت شود.

هر ساله مجله پیپل فهرستی از شرکت‌هایی را منتشر می‌کند که به مشتریان و کارکنان خود احساس ارزشمندی می‌دهند و آن‌ها را تشویق می‌کنند تا جهان را به مکانی بهتر برای زندگی تبدیل کنند.

شرکت سیسکو در جایگاه نخست این لیست قرار دارد و شرکت‌های امریکن اکسپرس، انویدیا، مسترکارت، اتلسین و … نیز از دیگر شرکت‌های حاضر در این لیست هستند. شرکت ریپل‌لبز در جایگاه ۸۳ قرار دارد.

شرکت ریپل پیش از این نیز به‌خاطر فعالیت‌های بشردوستانه خود قدردانی شده بود. اوایل ماه گذشته، این شرکت در فهرست ۱۰۰ شرکت برتر از نگاه نشریه SFBusinessTimes درزمینه فعالیت‌های بشردوستانه قرار گرفت. ریپل لبز به‌طور مشترک جایزه Beyond the Check را دریافت کرد.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۶ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا