اخبار

BitMain جدیدترین ماینر خود برای سال ۲۰۲۴ را رونمایی می‌کند

۲۶اکتبر۲۰۲۳ (۴آبان۱۴۰۲)، شرکت Bitmain با انتشار توییتی رسماً از رونمایی جدیدترین دستگاه ماینر خود با نام Antminer T21 خبر داد. این ماینر جدید از سیستم تهویه هوا خنک استفاده می‌کند؛ به‌همین‌دلیل، دمای عملیاتی آن تا محدوده ۴۵ درجه سلسیوس ارتقا یافته است. براساس پیش‌بینی‌ها، این دستگاه ژانویه۲۰۲۴ و قبل از هاوینگ بعدی بیت کوین به بازار عرضه می‌شود.

بهره‌وری دستگاه ماینر جدید شرکت بیت مین برابر با ۱۹ ژول‌بر‌تراهش و قدرت پردازشش نیز ۱۹۰ تراهش‌برثانیه خواهد بود. ناگفته نماند که طبق ادعای شرکت بیت مین، بازدهی Antminer T21 در‌مقایسه‌با نسل قبلی ماینرهای شرکت بیت مین حدود ۳ ژول‌بر‌تراهش افزایش یافته است.

این ماینر با الگوریتم استخراج SHA256 سازگار است. ازاین‌رو، از آن برای استخراج رمزارزها با مکانیزم اثبات کار (PoW) مانند بیت کوین و بیت کوین کش می‌توان استفاده کرد. مدیر بازاریابی Bitmain اعلام کرده است در جریان رویداد Blockchain Life 2024 این دستگاه ماینر در بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. رویداد Blockchain Life 2024 قرار است در ماه‌های آتی در دبی برگزار می‌شود.

به‌نوشته‌ کریپتونیوز، Bitmain برای تشویق ماینرها به پیش‌خرید این دستگاه جدید برنامه جذابی در نظر گرفته است. در قالب این برنامه، کسانی که تا ۲۵نوامبر۲۳ (۴آذر۱۴۰۲) دستگاه Antminer T21 را پیش‌خرید کنند، درصورت کاهش قیمت بیت کوین در دوره‌ای ۶ماهه، مشمول بیمه اختصاصی این شرکت می‌شوند.

براساس این برنامه، شرکت Bitmain به‌ مشتریان خود وعده داده است تا درصورتی‌که قیمت بیت کوین از محدوده‌ای که در سال ۲۰۲۴ اعلام می‌شود، کاهش پیدا کند، به‌ازای هر روز خریداران دستگاه Antminer T21 غرامت دریافت خواهند کرد.

این موضوع بیشتر نشان‌دهنده اطمینان‌خاطر مدیران شرکت بیت مین از افزایش قیمت بیت کوین در سال آینده است. شرکت بیت مین بیش از ۱۰ سال است که در حوزه تولید دستگاه‌های ایسیک برای استخراج بیت کوین فعالیت می‌کند و سهم درخورتوجهی از بازار ماینینگ را ازآنِ خود کرده است.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای

منبع
cryptonews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا