اخبار تترلند

شرایط دریافت پاداش دعوت از دوستان تترلند تغییر کرد

دعوت از شما، پاداش از ما

درصد پاداش طرح دعوت از دوستان تترلند تاکنون براساس سطح کاربری فرد دعوت‌شده تعیین می‌شد؛ اما در جدیدترین تغییرات، این درصد براساس تعداد نفرات دعوت‌شده کاربر محاسبه می‌شود.

کد دعوت از دوستان یکی از راه‌های مرسوم برای معرفی کسب‌وکاهار به مخاطبان و کاربران بیشتر است. کاربران تترلند می‌توانند با استفاده از کد دعوت دوستان تترلند را به اطرافیان و آشنایان خود معرفی کنند.

اگر دوست کاربر تترلند با کد دعوت او ثبت‌نام و احراز هویت کند، در‌نهایت سودی دوطرفه برای هر دو نفر در پی خواهد داشت. فردی که که با کد دعوت از دوستان ثبت‌نام کرده‌ است، برای اولین تراکنشش در تترلند هیچ کارمزدی نمی‌پردازد. به‌همین‌ترتیب، فردی که با کد دعوت او ثبت‌نام انجام شده‌ است، به‌صورت مادام‌العمر ۲۰درصد کارمزد تراکنش‌های دوستش را دریافت می‌کند.

توجه کنید که حداقل این پاداش ۲۰درصد است و حداکثر تا ۵۵درصد می‌تواند افزایش پیدا کند. پیش‌از‌این، درصد پاداش به سطح کاربری دوست دعوت‌شده بستگی داشت. درواقع، هرچقدر تعداد تراکنش‌های دوست دعوت‌شده در ماه بیشتر بود، درصد پاداش از کارمزد برای کسی که با کد دعوت او ثبت‌نام انجام شده بود، بیشتر می‌شد. بااین‌حال در جدیدترین تغییرات تترلند، افزایش درصد پاداش با افزایش تعداد نفرات دعوت‌شده ممکن می‌شود.

براساس جدیدترین به‌روزرسانی این سرویس، حداقل درصد پاداش کارمزد از تراکنش دوستان، ۲۰درصد است که برای دعوت موفق ۱ تا ۳ نفر لحاظ می‌شود. در جدول زیر، با جزئیات این طرح بیشتر آشنا می‌شوید:

جزئیات طرح دعوت از دوستان تترلند

علاقه‌مندان برای استفاده از کد دعوت دوستان، کافی است به حساب کاربری تترلند خود مراجعه و این کد را از صفحه اصلی حسابشان کپی و برای دوستانشان ارسال کنند.

همچنین، در جدیدترین تغییرات کاربران می‌توانند تصویر استاندارد و‌ شخصی‌سازی‌شده خود با کد دعوت را از همین قسمت دریافت و در صفحات شبکه‌های اجتماعی‌شان منتشر و دوستان بیشتری را به تترلند دعوت کنند. بدین‌ترتیب، درصد پاداش بیشتری از کارمزد آنان نصیبشان شود.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا