اخبارپیشرفتهمقاله

دیفای، NFT و بلاک چین؛ ناجی ارزش ارزهای دیجیتال

دیفای، NFT و بلاک چین، اجازه سقوط ارزهای دیجیتال را نمی‌دهند. در سال ۲۰۲۲ با سقوط غول‌هایی مانند FTX و Luna، بازار ارزهای دیجیتال با تغییری عظیم رو‌به‌رو شد.

با پیشرفت سریع فین‌تک و دی‌فای، تحلیلگران دچار تردید شدند که آیا مقررات فعلی می‌تواند از سرمایه‌گذاران در‌برابر تقلب یا دست‌کاری بازار محافظت کند یا به مقررات سختگیرانه جدیدی نیاز است؟

به‌نظر می‌رسد که دولت‌ها هنوز ذهنشان درگیر وقایع گذشته است و هنوز‌هم نمی‌توانند با نوآوری‌های جدید همگام شوند. این در حالی است که با محبوب‌تر‌شدن ارزهای دیجیتال، درک بهتر از سود‌آوری آن‌ها برای ذ‌‌ی‌نفعان ضروری است.

ارزهای دیجیتال میدان را خالی نمی‌کنند

به‌گزارش تترلند و به‌نقل از وب‌سایت خبری‌تحلیلی کریپتو‌دیلی، با وجود نوسان‌های بازار در سال گذشته میلادی و بی‌اعتمادی به مقررات، ارزهای دیجیتال خیال ندارند میدان را برای بازارهای مالی و سرمایه‌گذاری سنتی خالی کنند. با گسترش روزافزون کاربردهای DeFi ،NFT، بازی برای کسب درآمد (P2E)، بلاک چین و قراردادهای هوشمند، مسلم است که بسیاری از رمزارزها در سال جدید میلادی و سال‌های آتی، سرمایه‌گذاری‌های پایدارتری خواهند داشت.

 

NFT

 

بلاک چین تضمین بقای رمزارزها

به‌طورکلی، می‌توان این‌چنین تحلیل کرد که فناوری بلاک چین برای بقای رمزارزها باقی مانده است؛ بنابراین، هرگونه افت در بازار فرصتی منحصر‌به‌فرد برای سرمایه‌گذاران فرصت‌طلب است تا ارزهای رمزنگاری‌شده امیدوارکننده را در معامله انتخاب کنند. همان‌طور‌که معامله‌گران با‌تجربه بهتر می‌دانند، رکود و بازارهای نزولی زمان مناسبی برای سرمایه‌گذاری هستند.

مراقب پروژه‌های کلاه‌برداری باشید

برای جلوگیری از خطرها و کلاه‌برداری‌ها، باید ابتدا از سرمایه‌گذاری خود و امنیت آن مطمئن باشید و بدانید پروژه‌هایی که روی آن‌ها سرمایه‌گذاری می‌‌کنید، مطابق با قوانین باشند و تیم‌هایی با هویت واقعی و سوابق اثبات‌شدنی دارند و قوانین فناوری بلوک را رعایت می‌کنند. علاوه‌بر‌این، اگر به‌دنبال فرصت‌های سرمایه‌گذاری پرسود هستید، حین خرید‌و‌فروش رمزارزهایتان، ارزهای دیجیتال نوظهور را نیز در نظر بگیرید. شایان ذکر است با سرمایه‌گذاری و طبقه‌بندی مناسب، بازده زمان را می‌توانید در سرمایه‌گذاری خود مشاهده کنید.

بهترین آلت‌کوین‌ها برای سرمایه‌گذاری در سال ۲۰۲۳

از دیدگاه کریپتودیلی، پنج آلت‌کوینی که در سال ۲۰۲۳ برای تجارت در صرافی‌ها در‌دسترس خواهند بود، عبارت‌اند‌ از:

  • FGHT
  • D2T
  • CCHG
  • TARO
  • RIA

NFT

 

FightOut (FGHT) چیست؟

FightOut پلتفرمی نوآورانه برای کسب درآمد است که از فناوری بلاک چین به‌منظور پاداش‌دادن به کاربران به‌پاس شرکت در فعالیت‌های فیزیکی استفاده می‌کند. گفتنی است CoinSniper تیم پشتیبان FightOut را تأیید کرده است. این تیم در حال توسعه پروژه‌ای برای پاسخ‌گویی به تقاضای رو‌به‌رشد برنامه‌های حرکت به‌منظور کسب درآمد و تمرینات اجتماعی هستند. همچنین، شرکت امنیتی معتبر بلاک چین Certik قرارداد هوشمند توکن FGHT را قبلاً به‌طورکامل ممیزی و آن‌ را به شروط قانونی مطمئن برای امنیت دارایی‌های رمزنگاری شما تبدیل کرده است.

ویژگی‌های FightOut

FightOut صنعت تناسب‌اندام را با فناوری هوشمند خود متحول کرده است. این پلتفرم نمایه‌ دیجیتال سفارشی ایجاد و برنامه‌های تمرینی را بر‌اساس آن سفارشی‌سازی می‌کند. از‌طریق این برنامه پیشرفته، کاربران می‌توانند توکن‌های REPS را برای دسترسی به تخفیف در اشتراک‌ها، جلسه‌های آموزشی، پوشاک، مکمل‌ها و… کسب کنند. همچنین، هدف این پروژه ساخت باشگاه‌های بدن‌سازی در مکان‌های استراتژیک جهان است که از ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند «آینه‌ها» برخوردارند و تصویر اعضا را برای اطلاعات آن‌ها نشان می‌دهند و نیز حسگرهایی که به مشتریان بینشی از تمریناتشان ارائه می‌دهند.

ناگفته نماند FightOut سه ورزش‌کار مشهور دارد که به عنوان سفیران آن فعالیت می‌کنند:

  • آماندا
  • ریباس
  • تایلا سانتوس از UFC

همچنین قهرمان سابق میان‌وزن WBO وزن، ساوانا مارشال، از این برنامه استفاده کرده است. وجود چهره‌ها و افراد مشهور نه‌تنها به پلتفرم ماهیت بازاریابی می‌دهد؛ بلکه به کاربران کمک می‌کند تا مستقیماً از طرف حرفه‌ای‌ها به محتوای انحصاری این پلتفرم‌ها دسترسی پیدا کنند.

FightOut و سلامت جسم

FightOut با ارائه کنترل بیشتر به کاربران بر سلامت فیزیکی خود و مشوق‌های مالی برای رسیدن به اهدافشان، به‌دنبال ایجاد انقلابی در فضای M2E است. در اواخر سال ۲۰۲۳، FightOut اولین سالن بدن‌سازی خود را افتتاح خواهد کرد که یک نوار سلامت و فضای استودیو و محیط کار مشترک دارد.

جمع‌بندی

در این مطلب، توضیح دادیم که چرا آینده ارزهای دیجیتال روشن است. بر‌اساس دلایل یاد‌شده، NFTها و فناوری بلاک‌چین حامی رمزارزها خواهند بود و در دوران بحرانی آن‌ها را از سقوط نجات خواهند داد. 

پرسش‌های متداول:

هدف اصلی بلاک چین در بازار رمرزارزها چیست؟

به‌طورکلی، می‌توان این‌چنین تحلیل کرد که فناوری بلاک چین برای بقای رمزارزها باقی مانده است؛ بنابراین، هرگونه افت در بازار فرصتی منحصر‌به‌فرد برای سرمایه‌گذاران فرصت‌طلب است تا ارزهای رمزنگاری‌شده امیدوارکننده را در معامله انتخاب کنند.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا