آموزشاخبار تترلندمبتدی

از برنزی تا الماس؛ انواع سطح کاربری در تترلند

سرمایه‌گذاران و فعالان حوزه رمزارزها برای انجام معاملات خود، با مشکلات و دغدغه‌های مشترکی دست‌به‌گریبان هستند. این مشکلات غالباً در سرعت تراکنش، امنیت معامله، بی‌ثباتی در قیمت ارزهای دیجیتال، نرخ تتر به‌صرفه و پرداخت کارمزد کم در چهارچوبی شفاف خلاصه می‌شوند.

در این مطلب با اشاره به انواع سطح کاربری در تترلند، جزئیات هر‌یک از این سطوح کاربری را توضیح می‌دهیم. اگر از فعالان حوزه رمز‌ارزها هستید و شما نیز دغدغه کارمزد را دارید، این مطلب را تا انتها بخوانید تا علاوه‌بر آشنایی با انواع سطوح کاربری در تترلند، از شفافیت در تعیین کارمزدها مطلع شوید.

تعیین سطح کاربری

چرا تعیین سطح کاربری؟

همان‌طور‌که می‌دانید، نرخ تتر در تترلند با هدف شفافیت بیشتر به‌صورت تک‌نرخی درآمد. در گذشته، کاربران ناگزیر بودند تا از یک نرخ برای فروش تتر و یک نرخ برای خرید آن استفاده کنند و معاملاتشان را با دو نرخ متفاوت برای خرید‌و‌فروش تتر به‌سرانجام برسانند. بنابراین، پس از بررسی‌های لازم و به درخواست کاربران تترلند، تصمیم گرفته شد تا با هدف شفافیت بیشتر و انجام معاملات به‌صرفه برای کاربران ارجمند، سیستم تعیین نرخ تتر از دو نرخ متفاوت به سیستم تک‌نرخی تغییر پیدا کند و کاربران، تنها با پرداخت کارمزد تبدیل و نرخی واحد، تترا را تبادل کنند.

با‌‌توجه‌‌به این تغییرات و لزوم پرداخت کارمزد برای تبدیل تتر به تومان و برعکس (کارمزد تبدیل)، سیستم سطح‌بندی کاربران (User Leveling) بر‌اساس حجم معاملات ۳۰ روز گذشته کاربر، در تترلند پیاده‌سازی شد. در‌ادامه، جزئیات هر سطح کاربری را بیان می‌کنیم. اگر قصد دارید معامله‌هایتان را در اکوسیستم رمز‌ارزها با کمترین کارمزد انجام دهید، این مطلب را تا انتها بخوانید.

تعیین سطح کاربری

کارمزد تبدیل در تترلند

پیش از توضیح انواع سطح کاربری در تترلند، برای یادآوری بهتر است به کارمزد تبدیل معاملات اشاره کنیم. به‌طور‌کلی، کارمزد تبدیل تتر در تترلند برای تراکنش‌های بیش از ۲۵۰ تتر، بر‌اساس درصدی از مبلغ کل معامله محاسبه می‌شود. کاربران کارمزد تبدیل در فرایند تبادل تتر را می‌توانند از‌طریق تتر یا تومان پرداخت کنند.

نکته مهم درباره کارمزد تبدیل در تترلند، به‌صرفه‌بودن آن است. یکی از دلایل اصلی به‌صرفه‌بودن و پرداخت کمترین کارمزد برای تبادل تتر/تومان، سیستم تک‌نرخی تبادل تتر است. در بستر سیستم تک‌نرخی، اثری از اختلاف نرخ خریدوفروش و به‌اصطلاح شکاف قیمتی دیده نمی‌شود. شکاف قیمتی باعث می‌شود که شفافیت نرخ تتر از میان برداشته شود. 

همچنین در بازارهای معاملاتی همتابه‌همتا، امکان تبادل حجم زیاد تتر با نرخ‌های نمایشی به‌دلیل تراکم سفارش‌های خریدوفروش درعمل ناممکن است. علاوه‌براین، سرعت تبادل در این بازارها درمقایسه‌با پلتفرم‌ تک‌نرخی تبادل تتر مقایسه‌کردنی نیست و به‌مراتب شاهد سرعت تبادل کمتری هستیم.

این خود دلیلی است که باتوجه‌به ماهیت پرتلاطم بازار رمزارزها، می‌تواند گاه به ضرر مالی منجر شود. ازاین‌رو، بهره‌بردن از کمترین کارمزد تبدیل در تترلند ازجمله مزیت‌های سیستم تک‌نرخی خریدوفروش تتر است.

تعیین سطح کاربری

تعیین سطح کاربری؛ سیستمی برای ارتقای شفافیت

با‌توجه‌به توضیحات ارائه‌شده در‌باره کارمزدها در تترلند‌، درک سازوکار سطوح کاربری ساده‌تر خواهد بود. پیش از مطالعه سطوح کاربری، دو نکته مهم را مدنظر قرار دهید:

  • سطح کاربری رأس ۱۲ هر‌شب به‌روزرسانی می‌شود.
  • در معاملات کمتر از ۲۵۰ تتر، فارغ از سطح کاربری، کارمزد به‌صورت ثابت ۱ تتر دریافت می‌شود.

انواع سطح کاربری در تترلند

  • کاربر برنزی: کاربرانی که حجم معاملات آن‌ها در ۳۰ روز گذشته کمتر از ۲۰هزار تتر بوده است، در این سطح قرار می‌گیرند. میزان کارمزد تبدیل برای این سطح ۰.۳۹درصد است.
  • کاربر نقره‌ای: کاربرانی که حجم معاملات آن‌ها در ۳۰ روز گذشته بین ۲۰هزار تا ۱۰۰هزار تتر بوده است، در این سطح قرار می‌گیرند. میزان کارمزد تبدیل برای این سطح ۰.۳۵درصد است.
  • کاربر طلایی: کاربرانی که حجم معاملات آن‌ها در ۳۰ روز گذشته بین ۱۰۰هزار تا ۵۰۰هزار تتر بوده است، در این سطح قرار می‌گیرند. میزان کارمزد تبدیل برای این سطح ۰.۳درصد است.
  • کاربر پلاتین: کاربرانی که حجم معاملات آن‌ها در ۳۰ روز گذشته بین ۵۰۰هزار تا ۱میلیون تتر بوده است، در این سطح قرار می‌گیرند. میزان کارمزد تبدیل برای این سطح ۰.۲۵درصد است.
  • کاربر الماس: کاربرانی که حجم معاملات آن‌ها در ۳۰ روز گذشته بین ۱میلیون تا ۲میلیون تتر بوده است، در این سطح قرار می‌گیرند. میزان کارمزد تبدیل برای این سطح ۰.۲درصد است.
  • کاربر VIP1: کاربرانی که حجم معاملات آن‌ها در ۳۰ روز گذشته بین ۲میلیون تا ۳میلیون تتر بوده است، در این سطح قرار می‌گیرند. میزان کارمزد تبدیل برای این سطح ۰.۱درصد است.
  • کاربر VIP2: کاربرانی که حجم معاملات آن‌ها در ۳۰ روز گذشته بیش از ۳میلیون تتر بوده است، در این سطح قرار می‌گیرند. میزان کارمزد تبدیل برای این سطح رایگان است.

شایان ذکر است که توضیحات مربوط به سطوح کاربری در تترلند را علاوه‌بر این‌جا، می‌توانید در صفحه کارمزدها نیز مشاهده کنید.

جمع‌بندی

در این مطلب از بلاگ تترلند، درباره انواع سطوح کاربری و نحوه محاسبه کارمزدها توضیحاتی ارائه دادیم. در‌صورتی‌که درباره این موضوع ابهام یا پرسشی دارید، در بخش دیدگاه آن را با ما مطرح کنید. همچنین، از‌طریق وب‌سایت تترلند یا اپلیکیشن تترلند می‌توانید با واحد پشتیبانی آنلاین در ارتباط باشید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا