اخبار

گمانه‌زنی‌ها در جامعه رمزارز ها؛ آواتار جو بایدن در شبکه اجتماعی X خبرساز شد

یکشنبه‌شب پستی در حساب‌های کاربری جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، در شبکه‌های اجتماعی X و اینستاگرام با تصویر چشمان لیزری و مضمون «دقیقاً همان‌طورکه برنامه‌ریزی کردیم» منتشر شد. این پست جامعه رمزارز ها را مجذوب خود کرده است.

پست جنجالی بایدن پس از پیروزی کانزاس‌سیتی چیفز بر Francisco 49ers در سوپر بول و کسب سومین عنوان قهرمانی در پنج سال گذشته منتشر شده است. «همان‌طور‌که برنامه‌ریزی کردیم» عبارت معروفی است که اغلب در دنیای ورزش به‌کار برده می‌شود. این عبارت بیانگر آن است که همه‌چیز طبق برنامه پیش رفت و با موفقیت به‌پایان رسید.

اشتباه کارآموز یا حمایت غیرمستقیم از رمزارز ها؟

به‌گزارش کریپتونیوز، بخش عمده سردرگمی و ابهام مخاطبان درحقیقت از ترسیم چشمان لیزری در این تصویر نشئت می‌گیرد. این تصویر معمولاً نماد حمایت و هیجان از رمزارزهای پایه مانند بیت کوین در زمان رشد بازار است. همچنین، با احساس همبستگی و هویت جمعی در جامعه رمزارزها ارتباط مشترکی دارد.

بسیاری از شرکت‌کنندگان آنلاین حدس می‌زدند که ممکن است کارآموزی در انتشار این پست بایدن نقش داشته باشد. یکی از کاربران در اینستاگرام در‌این‌باره نوشته است: «قطعاً مدیر شبکه‌های اجتماعی بایدن از نسل Z است.» خود بایدن تابه‌حال مستقیماً حمایت شخصی خود را از رمزارزها ابراز نکرده است. بااین‌حال، دولتش تلاش‌هایی را برای تنظیم و کشف دارایی‌های دیجیتال و رمزارزهای بانک مرکزی آغاز کرده است.

انتقاد فیلیپس از بایدن و ترامپ به‌دلیل درک‌نکردن رمزارز‌ها

آنتونی اسکاراموچی، تحلیلگر کهنه‌کار صندوق تأمینی، اخیراً جامعه ارزهای دیجیتال را تشویق کرده است تا از بایدن پشتیبانی کنند. او اشاره کرد که دموکرات‌ها درمقایسه‌با دونالد ترامپ، نامزد پیشتاز جمهوری‌خواهان در انتخابات آینده، بهتر شرط‌بندی می‌کنند.

بااین‌حال، دین فیلیپس از بایدن و ترامپ انتقاد و اظهار کرد:

دو نامزد پیشرو فعلی [بایدن و ترامپ] مطلقاً در موقعیتی نیستند که رمزارزها را درک کنند، شهروندان و کاربران را برای حضور آن در اقتصاد آماده کنند، پیش‌بینی‌های لازم را انجام دهند و به‌طورکلی، ما را به قرن آینده هدایت کنند. جو بایدن و دونالد ترامپ، در این سن‌وسال و برهه زندگی‌شان، گزینه‌های مناسبی برای رهبری ما در جهان پیش رو به‌شمار نمی‌روند.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

منبع
cryptonews

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا