اخبار

رشد جریان سرمایه در بازار رمزارزها با افزایش عرضه استیبل کوین ها

عرضه استیبل کوین‌ ها از اواسط اکتبر۲۰۲۳ در بازار افزایش یافته است. این موضوع نشان‌دهنده تقویت ورود جریان سرمایه به کریپتوکارنسی است. بر‌اساس گزارش تحلیلی وب‌سایت The Block، مجموع عرضه ارزهای پایدار به‌ فاصله کوتاهی بعد از آغاز رالی صعودی بیت کوین، روند صعودی پیدا کرد.

۱۶اکتبر۲۰۲۳ نیز، وب‌سایت کوین‌تلگراف خبری اشتباه مبنی‌بر تأیید ETF بیت کوین در آمریکا منتشر کرد. این خبر برای چند ساعت بازار را به‌هم ریخت و افزایش قیمت بیت کوین را به‌همراه داشت؛ اما خیلی زود تکذیب شد.

جالب است بدانید که داده‌های وب‌سایت The Block در بلندمدت از افزایش چشمگیر عرضه ارزهای پایدار، به‌خصوص تتر (USDT)، حکایت می‌کند. تحلیلگران بر این باورند که رشد عرضه ارزهای پایدار را باید به‌عنوان سیگنال مهمی برای ورود سرمایه به بازار رمزارزها در نظر گرفت.

این اتفاق در اکتبر گذشته در حالی رخ داده است که در ماه‌های گذشته، خروج سرمایه از ارزهای پایدار را شاهد بوده‌ایم. در گزارش وب‌سایت گلس‌نود (Glassnode)، آمده است که بیشترین عرضه استیبل کوین ها در یک سال اخیر، در می‌۲۰۲۲ و دقیقاً قبل از سقوط TerraUSD به‌ثبت رسیده است. پس‌ازآن تا پایان تابستان۲۰۲۳ کاهش عرضه ارز‌های پایدار را شاهد بودیم.

توقف روند نزولی و افزایش یافتن عرضه استیبل کوین ها در اکتبر سال جاری، می‌تواند نویدبخش اتفاقات مثبت زیادی در ماه‌های آینده باشد. البته باید منتظر ماند و دید که این وضعیت پایدار باقی می‌ماند یا دستخوش تغییر و تحول می‌شود.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

منبع
theblock

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا