اخبار تترلند

جشنواره پاییزی تترلند

همین الآن اپلیکیشن تترلند را نصب کنید!

هم‌زمان با انتشار به‌روزرسانی اپلیکیشن، تترلند از ۱ تا ۱۵‌آبان ۱۳۹۹، جشنواره پاییزی را برگزار می‌کند. در این جشنواره می‌توانید در قرعه‌کشی شرکت کنید و از تخفیف‌ها و نرخ‌های جذاب اپلیکیشن تترلند استفاده کنید!

فرقی نمی‌کند تریدر هستید یا سرمایه‌گذار! اصلاً شاید مدت‌هاست به‌دنبال مرجعی مطمئن برای تبدیل دارایی‌های ریالی‌تان به ارز دیجیتال هستید. در‌هر‌صورت، اپلیکیشن تترلند را نصب یا به‌روزرسانی کنید؛ زیرا تترلند برای شما پیشنهادهایی دارد که نمی‌توانید رد کنید!

قرعه‌کشی جشنواره پاییزی تترلند (عمومی)

در این طرح، بین تمامی افرادی که اپلیکیشن تترلند را از‌طریق گوگل‌پلی استور نصب کنند و به اپلیکیشن تترلند ازطریق گوگل‌پلی استور به تترلند رأی بدهند و کامنت بگذارند، ۴ هدیه ۲۵۰‌هزار‌تومانی اعطا خواهد شد.

فروش تتر

قرعه‌کشی جشنواره پاییزی تترلند (ویژه مشتریان)

در طرح جشنواره پاییزی تترلند، بین تمامی مشتریانی که از‌طریق اپلیکیشن تترلند از ۱ تا ۱۵آبان تراکنش خرید یا فروش از‌طریق اپلیکیشن انجام دهند، قرعه‌کشی خواهد شد و به ۴ نفر از عزیزان جوایز نفیس نقدی اعطا خواهد شد. در این طرح، حجم مبادله‌شده تتر معیار کسب امتیاز است. به‌ازای هر تتر مبادله‌شده ۱ امتیاز برای هر شخص محاسبه خواهد شد (خرید‌و‌فروش هر دو محاسبه خواهند شد).

هدیه نقدی جشنواره پاییزی تترلند ویژه مشتریان ۴ هدیه یک‌میلیون‌تومانی است که به‌صورت تتر برای برندگان قرعه‌کشی واریز خواهد شد. انجام تراکنش خریدوفروش بیشتر از‌طریق اپلیکیشن تترلند، شانس بیشتر برنده‌شدن در قرعه‌کشی را به‌همراه دارد.

نرخ ویژه جشنواره پاییزی تترلند

تترلند برای شما خبر ویژه‌ دیگری نیز دارد! در این طرح، شما می‌توانید در ۲ روز از روزهای جشنواره که زمان آن حین جشنواره اعلام خواهد شد، تتر را در اپلیکیشن تترلند با قیمت ۱۰۰ تومان ارزان‌تر بخرید و ۱۰۰ تومان گران‌تر بفروشید!

جشنواره پاییزی تترلند

نکات مهم

  • جشنواره پاییزی تترلند صرفاً مخصوص اپلیکیشن تترلند است.
  • برای برخورداری از مزایای طرح، حتماً اپلیکیشن تترلند را به‌روز و از جدیدترین نسخه اپلیکیشن استفاده کنید.
  • هر ۳ طرح جشنواره هم‌زمان باهم اجرا می‌شوند و هر شخص می‌تواند از مزایای هر ۳ طرح هم‌زمان استفاده کند و مشمول محدودیتی نمی‌شود.

 

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۵ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا