اخبار تترلند

قابلیت‌های مالی جدید تترلند را بیشتر بشناسید

قابلیت‌های مالی جدید تترلند با تازه‌ترین به‌روزرسانی آن از راه رسیده‌اند. در به‌روزرسانی تازه تترلند، چهار تغییر به‌ارمغان آورده شده که ارتقای خدمات این مجموعه را به‌دنبال داشته است. تترلند، مرجع تخصصی تبادل تتر در ایران، همواره در پی ارتقای تجربه‌ و بهبود خدمات ارائه‌شده به کاربران خود است. درادامه، با ما همراه باشید تا با قابلیت‌های مالی جدید تترلند آشنا شوید.

۱. افزایش سقف فروش به ۲۰۰هزار تتر

معرفی قابلیت‌های مالی جدید تترلند را با افزایش سقف فروش به ۲۰۰هزار تتر شروع می‌کنیم. کاربران از‌این‌پس می‌توانند روزانه حداکثر ۲۰۰‌هزار تتر را در تترلند بفروشند و وجه معادل آن را از‌طریق واریز به شبا‌ دریافت کنند. این افزایش سقف موجب تسهیل معاملات کاربران می‌شود و حجم‌ تتر بیشتری را می‌توان به‌راحتی جابه‌جا کرد.

4 تغییر در تترلند

۲. افزایش سقف برداشت تومانی

درادامه، قابلیت‌های مالی جدید تترلند به افزایش سقف برداشت تومانی می‌رسیم. پیش‌از‌این، سقف برداشت تومان در تترلند ۳۰۰میلیون تومان بود؛ اما با این به‌روزرسانی، به ۵۰۰میلیون تومان افزایش یافته است. با این تغییر کاربران راحت‌تر می‌توانند دارایی‌هایشان را جابه‌جا و آن‌ها را مدیریت کنند.

۳. تسویه فوری تومانی در ۱۲ بانک کشور

در به‌روزرسانی جدید تترلند، دو بانک «کشاورزی» و «صادرات» نیز به سیستم تسویه فوری تومانی اضافه شده‌اند. بدین‌ترتیب، مجموع بانک‌ها با قابلیت تسویه فوری در تترلند به ۱۲ بانک افزایش یافته است. سیکل تسویه و سقف مبالغ بانک‌ها نیز عبارت است از:

  • سیکل تسویه‌حساب در بانک‌های آینده، ملت، سامان، پاسارگاد و اقتصاد نوین تا ۱۰۰میلیون تومان هر دو ساعت یک بار و برای مبالغ بیشتر در روز کاری بعد انجام می‌شود.
  • سیکل تسویه‌حساب در بانک‌های ملی، صادرات ایران، سپه، تجارت، پارسیان، کشاورزی و شهر تا ۵۰میلیون تومان هر دو ساعت یک بار و برای مبالغ بیشتر در روز کاری بعد انجام می‌شود.
  • تسویه‌حساب در سایر بانک‌ها نیز بر‌اساس سیکل پایا صورت می‌گیرد. برای مشاهده سیکل تسویه، کافی است از کیف پول تومانی روی برداشت و سپس روی زمان تسویه بانک‌ها کلیک کنید.

4 تغییر در تترلند

۴. تغییر حداقل واریز به تترلند

معرفی قابلیت‌های مالی جدید تترلند را با تغییر حداقل واریز خاتمه می‌دهیم. با این ویژگی جدید، حداقل واریز به کیف‌پول تترلند از ۱۰۰هزار به ۲۰۰هزار تومان افزایش یافته است.

جمع‌بندی

در این مطلب، قابلیت‌های مالی جدید تترلند را معرفی کردیم. تترلند با شعار «سادگی نهایت هوشمندی است»، به‌طور‌مستمر به‌روزرسانی‌هایی را به‌منظور ارتقای امکانات خود برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. تغییرات جدید بخش مالی تترلند با هدف ارائه خدمات بهتر و انجام معاملات آسان‌تر در این سکوی تبادل اِعمال شده است.

کاربران گرامی تترلند، در‌صورت داشتن هرگونه پرسش یا ابهام درباره تغییرات اِعمال‌شده در سقف واریزها و برداشت یا سایر بخش‌های تترلند، کافی است به قسمت راهنمای استفاده تترلند مراجعه کنید یا با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید. کارشناسان تترلند ۲۴ساعته در ۷ روز هفته آماده پاسخ‌گویی به شما همراهان ارجمند هستند. 

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا