آموزشامنیتکیف پولمقاله

خدمات جدید تترلند؛ هدیه شما در تترلند «همیشه» محفوظ است

در سال‌های اخیر که امکان ارائه خدمات به کاربران محترم تترلند را از‌طریق خرید‌و‌فروش تخصصی رمزارز تتر داشته‌ایم، همواره تلاش مجموعه‌ تترلند بر انجام فعالیت‌ها با سرعت و امنیت فراوان استوار بوده است. بنابراین، در راستای اهداف و رسالت خود درزمینه ایجاد بستری امن و سریع و نیز ارائه هدیه و پاداش بیشتر به کاربران گرامی، تغییراتی در خدمات خود ایجاد کرده‌ایم که در این مطلب، آن‌ها را شرح می‌دهیم.

حساب کاربری و کیف پول تومانی

بنا به درخواست همراهان ارجمند تترلند مبنی‌بر مشاهده‌‌ تاریخچه‌ تراکنش‌ها و میزان دارایی، مجموعه‌ تترلند با احترام به درخواست شما عزیزان، امکان ایجاد حساب کاربری را برایتان فراهم کرده است.

امکاناتی که در این قسمت در نظر گرفته شده‌اند، عبارت‌اند از:

  • امکان شارژ ریالی کیف پول
  • امکان خرید تتر از‌طریق موجودی کیف پول
  • امکان واریز ریال حاصل از فروش تتر به کیف پول
  • امکان مشاهده جزئیات و تاریخچه تراکنش‌ها

کسب پاداش درکنار تترلند

قطعاً یکی از اهداف اصلی ورود به دنیای رمزارزها کسب درآمد بیشتر است؛ به‌همین‌دلیل، به‌منظور کسب درآمد بیشتر کاربران عزیز، سرویس جدیدی در تترلند راه‌اندازی شده است.

فروش تتر

شما پس از ساخت حساب کاربری ازطریق وب‌سایت یا اپلیکیشن تترلند، کد معرف مخصوص به خود را در بخش حساب کاربری‌تان مشاهده خواهید کرد. با دعوت از دوستان خود و ثبت‌نام آنان با کد معرف شما، کسب پاداش برایتان به‌صورت دائمی امکان‌پذیر خواهد بود.

مقدار این پاداش برابر با ۲۰درصد از کارمزد تراکنش‌های دوست شماست و به‌طور مادام‌العمر و خودکار به مجموع پاداش شما افزوده خواهد شد.

شایان ذکر است که وقتی موجودی کیف پول تومانی و پاداش حداقل به ۵۰ تتر برسد، امکان تبدیل و برداشت آن فراهم خواهد بود.

احراز هویت آسان

یکی از دغدغه‌های همراهان ارجمند تترلند، آسان‌شدن فرایند احراز هویت بود. بنابر درخواست این عزیزان، فرایند احراز هویت در تترلند دستخوش تغییرات اساسی قرار گرفت. در شیوه‌ جدید که با جدیدترین روش‌ها و حداکثر ضریب امنیتی طراحی شده، احراز هویت آسان‌تر از گذشته است. ویژگی‌های جدید احراز هویت بدین‌شرح است:

  • کاهش بازه زمانی فرایند احراز هویت
  • امکان ادامه احراز هویت تکمیل‌نشده
  • تسریع در روند احراز هویت درصورت ثبت شماره تلفن همراهی که به نام و تحت مالکیت کاربر باشد

نحوه انجام مراحل احراز هویت را در وب‌سایت تترلند می‌توانید مشاهده کرد.

به‌روزرسانی اپلیکیشن اندروید تترلند

اپلیکیشن تترلند که درحال‌حاضر برای سیستم‌عامل اندروید فعال است، یکی از کاربردی‌ترین بسترهایی محسوب می‌شود که این مجموعه برای ارائه‌ خدمات به کاربران راه‌اندازی کرده است. درنتیجه برای افزایش سرعت خدمات، نسخه جدید اپلیکیشن تترلند توسعه داده شده است. هم‌اکنون، می‌توانید جدیدترین نسخه‌ از اپلیکیشن تترلند را از‌طریق گوگل پلی و مایکت یا وب‌سایت تترلند (به‌صورت نصب مستقیم) دریافت کنید.

افتخار ما همراهی شماست

با تغییرات اِعمال‌شده، علاوه‌بر آسان‌سازی روند احراز هویت و سرعت‌بخشیدن به فرایندهای خرید و فروش رمزارز تتر، خدماتی مانند کیف پول تومانی و پاداش کد معرف به خدمات مجموعه تترلند افزوده شدند. این خدمات مانند همیشه در اوج امنیت و سرعت با کمترین کارمزد برای کاربران محترم ارائه می‌شوند.

امید است که درکنار شما بزرگواران، افتخار ارائه‌ خدماتی بهتر از همیشه را داشته باشیم.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۸ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا