اخبار تترلند

دومین سبد سرمایه‌گذاری بینوِست با نام BGC در تترلند فهرست شد

بعد از ارائه سبد BDefi بینوِست در تترلند، این دو مجموعه از فهرست‌شدن سبد دیگری خبر داده‌اند. این سبد که BGC نام دارد، ترکیبی بهینه از طلا و رمزارز است و هم‌اکنون کاربران می‌توانند در تترلند برای خرید واحدهای آن اقدام کنند.

همکاری تجاری بینوِست و تترلند از ابتدای خردادماه سال جاری شروع شده است و آن‌ها در تلاش هستند تا دسترسی افراد به سبدهای سرمایه‌گذاری را افزایش دهند. برای این منظور، اوایل مردادماه این دو مجموعه سبد کم‌ریسک BGC را فهرست کرده‌اند.  

در سبد BGC با تلفیق طلا به‌عنوان دارایی امن و رمزارزها به‌عنوان دارایی‌های پرنوسان که همبستگی کمی دارند، دارایی جدیدی ایجاد شده که امن و کم‌نوسان است. سبد BGC به کاربران کمک می‌کند تا از نوسان‌های زیاد رمزارزها در امان باشند و در‌عین‌حال از روند کلی بازار بهره‌مند شوند. ناگفته نماند که بینوِست سبد BGC در تترلند را با استفاده از استراتژی‌های کم‌ریسک مدیریت می‌کند.

یکی از ویژگی‌های مهم در سرمایه‌گذاری این سبدها، نقدشوندگی چشمگیر آن‌هاست. این یعنی کاربران هر زمان که بخواهند، می‌توانند واحدهای خریده‌شده خود را در تترلند بفروشند. شایان ذکر است که واحدهای خریده‌شده کاربران به‌صورت آفلاین در کیف‌پول‌های سرد تترلند نگه‌داری می‌شوند

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا