اخباراخبار تترلند

سبد B100 بینوست؛ جمع بهترین‌ها

سبد B100 بینوست که همواره ترکیبی کم‌ریسک از بین ۱۰۰ رمزارز برتر بازار رمزارزها را حفظ می‌کند، با جان‌گرفتن بازار در مسیر صعودی است. این سبد ترکیبی از توکن‌های با‌پشتوانه یا رپد توکن‌های WBTC ،‌WETH ،‌DAI ،‌AAVE و UNI را شامل می‌شود. 

برای حفظ دارایی رمزارزی و سودآوری آن، لازم است روی بازار به‌طور ویژه‌ تمرکز کرد. سبدهای سرمایه‌گذاری رمزارزی روشی کم‌ریسک برای فعالیت در بازار رمزارزها هستند. این پورتفولیو حفظ ترکیب برنده سعی می‌کند تا برآیندی مثبت را به سرمایه‌گذاران خود ارائه دهد.

این سبد که در فصل تابستان به مبدل رمزارزی تترلند اضافه شده است، براساس گزار‌ش‌های منتشرشده در وب‌سایت بینوست، این سبد در ماه نوامبر حدود ۱۲درصد سود دلاری به‌دست آورده است. به‌نظر می‌رسد این عدد برای کسانی که از یک سو نمی‌توانند از جذابیت بازار رمزارزها چشم‌پوشی کنند و از سوی دیگر نگران نوسان‌های این بازار هستند، گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری باشد.

بینوست مزایای این سبد را حفظ ترکیب آن از بین ۱۰۰ رمزارز برتر بازار می‌داند. از‌این‌رو، در دوران بازار نزولی این ترکیب ضرردهی کمتری دارد و در زمان رشد بازار بیشترین رشد را خواهد داشت.

کارمزد سبد B100 بینوست

سبد B100 بینوست سه نوع کارمزد از سرمایه‌گذاران دریافت می‌کند:

۱. کارمزد صدور و ابطال 

این کارمزد، تنها برای هزینه انجام معاملات و خرید‌و‌فروش های داخل سبد B100 بینوست از سرمایه‌گذار اخذ می‌شود و هیچ بخشی از آن متعلق به این مجموعه نیست. در سبد B100‌، کارمزد صدور و ابطال هر‌کدام ۱درصد است.

در هریک از سبدهای سرمایه‌گذاری بینوست رمزارزهایی قرار دارد. برای مثال، در سبد B100 روی بهترین رمزارزها از بین ۱۰۰ رمزارز برتر بازار سرمایه‌گذاری می‌شود.

زمانی‌که سرمایه‌ای را وارد این سبد می‌‌کنید، بینوست سرمایه شما را به رمزارزهای موجود در آن تبدیل می‌کند. در زمان فروش نیز، رمزارزهای موجود در سبد B100  به میزان مالکیت شما به دلار تبدیل می‌شود و هرکدام از این تراکنش‌ها (‌خرید‌و‌فروش رمزارزها) نیازمند پرداخت کارمزد معامله به صرافی‌هاست و بینوست در این زمینه ذی‌نفع نیست.

۲. کارمزد مدیریت

سبد B100 بینوست سالانه ۲.۵درصد از کل دارایی‌های سبد را به‌عنوان حق مدیریت دریافت می‌کند. این کارمزد به بینوست به‌عنوان مدیر سبد تعلق دارد. در اساسنامه و امیدنامه تمام سبدها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری دنیا از‌جمله سبد‌ها و صندوق‌های سرمایه‌گذاری بورسی نیز، کارمزد مدیریت سالانه وجود دارد.

۳. کارمزد عملکرد

سبد B100 بینوست ۱۴درصد از سود دلاری حاصل روی دارایی سرمایه‌گذار را به‌عنوان کارمزد عملکرد دریافت می‌کند. در انتهای سال مالی سبد B100، عملکرد دلاری سبد از ابتدا تا انتهای سال مالی محاسبه می‌شود و تنها در‌صورتی‌که عملکرد سبد مثبت باشد، ۱۴درصد از سود حاصل‌شده اخذ خواهد شد؛ وگرنه سودی از سرمایه‌گذار دریافت نخواهد شد.

سال مالی سبد B100 بینوست  ابتدای فوریه هرسال است. محاسبات مربوط به کارمزد عملکرد نیز از ابتدای فوریه هرسال تا ابتدای فوریه سال بعد انجام خواهد شد. علاقه‌مندان برای خرید توکن این سبد می‌توانند به مبدل رمزارزی تترلند مراجعه کنند.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا