اخبارپیشرفتهمقاله

آلت‌کوین‌های آینده‌دار در سال 2023 از نگاه کریپتونیوز

آلت‌کوین‌های آینده‌دار در سال جدید میلادی کدام‌اند؟ این خبر برای بسیاری از سرمایه‌گذاران بسیار اهمیت دارد. در سال گذشته میلادی، بازار ارزهای دیجیتال دستخوش تحولات غیر‌منتظره شد؛ مثلاً شرکت‌های پیشرو در حوزه ارزهای دیجیتال مانند FTX و Luna و بایننس در حال سقوط بودند. این اتفاق حواشی بسیاری را حول این صنعت در حال گسترش ایجاد کرده است.

حال این پرسش اساسی مطرح می‌شود که چگونه کشورهای سراسر جهان از بحران عبور و ارزش رمز‌ارزهای خود را حفظ خواهند کرد؟ به‌گزارش تترلند و به‌نقل از وب‌سایت خبری‌تحلیلی کرپتونیوز (Crypto News)، نمی‌توان انکار کرد که رمزارزهای پایه با وجود نوسان‌های بازار، ارزش خود را حفظ کرده‌اند.

همچنین، با افزایش محبوبیت DeFi ،‌NFT، بازی برای کسب درآمد (P2E) و برنامه‌های قرارداد هوشمند، بسیاری از ارزهای دیجیتال هنوز‌هم سرمایه‌گذاری‌های عالی برای سال ۲۰۲۳ خواهند بود. باوجوداین‌ برای تضمین موفقیت این سرمایه‌گذاری، سرمایه‌گذاران باید به‌دنبال پروژه‌های پایبند به مقررات باشند.

به‌طورکلی، این فناوری برای مدت طولانی در بازار ارزهای دیجیتال ایفای نقش خواهد کرد؛ بنابراین، افت قیمت در بازار رمز‌ارزها مانند روند نزولی کنونی فرصتی عالی برای سرمایه‌گذاران حرفه‌ای فراهم می‌کند تا ارزهای دیجیتال باارزش را با قیمت مناسب تهیه کنند. معامله‌گران باتجربه می‌دانند که بازارهای نزولی بهترین زمان برای سرمایه‌گذاری هستند.

با در‌نظر‌گرفتن این موضوع، اگر به‌دنبال سرمایه‌گذاری پرسود در ارزهای دیجیتال هستید، سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال نوظهور را در طول پیش‌فروش آن‌ها در نظر بگیرید. با‌این‌حال، ضروری است که پروژه پایه‌های محکمی داشته باشد؛ مانند تیمی مجرب و ماهر و جذابیت ارز مدنظر برای سرمایه‌گذار.

آلت‌کوین‌های پرطرفدار سال ۲۰۲۳

درادامه، آن‌طور که وب‌سایت خبری‌تحلیلی کریپتو نیوز ادعا کرده است، پنج آلت‌کوین در سال جدید میلادی قیمتشان ۱۰ برابر خواهد شد:

  • FGHT
  • D2T
  • CCHG
  • RIA
  • TARO

Fight Out چیست؟

Fight Out برنامه‌ای ابتکاری برای کسب درآمد (M2E) یا فضای حسگر حرکتی است که از فناوری پیشرفته هوشمند و بلاک چین برای پاداش‌دادن به کاربرانی استفاده می‌کند که در پی تناسب‌اندام خود هستند.

از این پروژه تیمی بسیار با‌تجربه و doxx پشتیبانی می‌کند که همگی را CoinSniper تأیید کرده است. برای اطمینان از حداکثر امنیت این خدمات، Certik، شرکت امنیتی پیشرو در بلاک چین، قرارداد هوشمند نماد FGHT Fight Out را به‌طور‌کامل ممیزی و تأیید کرده است.

 

آلت‌کوین

 

Fight Out چگونه کار می‌کند؟

برنامه Fight Out تصویر تناسب‌اندام دیجیتالی ایجاد می‌کند که برای هر کاربر شخصی‌سازی شده است تا برنامه‌های تمرینی و تناسب‌اندام شخصی خود را از این برنامه دریافت کنند. کاربران می‌توانند جوایز را در قالب REPS دریافت کنند که می‌تواند برای تخفیف عضویت در باشگاه، اشتراک، پوشاک، مکمل‌ها و… استفاده شود.

این پروژه قصد دارد سالن‌های بدن‌سازی را در سرتاسر جهان با ویژگی‌هایی مانند «آینه‌ها» که تصویرهای دیجیتالی کاربران را نمایش می‌دهد و حسگرهایی که تمرینات را ردیابی می‌کنند، برای ارائه بازخورد تمرینات بدنی به اعضای این باشگاه‌ها بسازد.

مزیت Fight Out برای صنعت کریپتو

این پروژه قرار است در سال ۲۰۲۳ تأثیر زیادی بر صنعت کریپتو و فضای M2E بگذارد. با تقاضای روزافزون برای این توکن، سرمایه‌گذاران می‌توانند در‌صورت سرمایه‌گذاری بیش از ۵۰هزار دلار در طول پیش‌فروش، از پاداش ۵۰درصدی بهره ببرند.

 

آلت‌کوین

 

پلتفرم Dash 2 Trade

Dash 2 Trade پلتفرم تحلیلی پیشرفته‌ای برای تجارت است که با نظارت بر احساسات افراد در لحظه همراه شده است. با ویژگی‌های گسترده این پلتفرم و برخورداری از بیش از ۷۰هزار عضو از Learn 2 Trade، شرکت اصلی Dash 2 Trade، این ابزار انقلابی معاملات ارزهای دیجیتال را با هدف حفظ امنیت سرمایه گذاران در‌برابر کلاه‌بردارانی مانند FTX به‌کار گرفته است.

با اشتراک و عضویت سرمایه‌گذاران در توکن‌های D2T، معامله‌گران از‌طریق سیگنال‌های تجاری و اعلان‌ها هنگام ورود سکه‌های آتی به بازار، آگاهی درباره دارایی‌های خاص بیشتر خواهد شد. همچنین، سیستم امتیازدهی توکن پیش‌فروش برای ارزیابی پروژه‌ها راه‌اندازی خواهد شد که براساس عملکرد بالقوه و رشد این پلتفرم، استراتژی‌های مختلف برای معاملات کم‌ریسک در‌اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

جمع‌بندی

این روزها ایده‌ها و خلاقیت‌های بسیار کاربردی و خاصی به‌کمک حفظ ارزش رمزارزها آمده است. همان‌طور‌که در ابتدای گزارش گفتیم، NFT‌ها و دیفای و بسیاری دیگر از فناوری‌های نوین، صنعت کریپتو در سراسر جهان را متحول کرده است. این تحولات شروع آغازی جدید برای بازار ارزهای دیجیتال است.

پرسش‌های متداول

وضعیت آلت‌کوین‌ها در سال جدید میلادی چگونه پیش خواهد رفت؟

آن‌طور که وب‌سایت خبری‌تحلیلی کریپتو نیوز ادعا کرده است، پنج آلت‌کوین در سال جدید میلادی قیمتشان ۱۰ برابر خواهد شد.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۳۶ رای

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

    1. درود بر شما همراه گرامی.
      این مقاله از وب‌سایت خبری-تحلیلی کریپتونیوز ترجمه شده است و از دیدگاه این وب‌سایت، آلت‌کوین‌های معرفی شده در سال ۲۰۲۳ آینده خوبی خواهند داشت.
      سپاس از همراهی شما.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا