آموزشمتوسطمقاله

از کجا تتر بخریم؟

بررسی پرسشی مهم و همیشگی!

از کجا تتر بخریم؟ پاسخ این پرسشِ ظاهراً ساده، همواره یکی از مشکلات تمام سرمایه‌گذاران حوزه رمزارزهاست. در این مقاله از بلاگ تترلند، علاوه‌بر ارائه بهترین پاسخ برای پرسش «از کجا تتر بخریم؟»، توصیه‌هایی برای خرید فوری تتر ارائه می‌دهیم.

برای این منظور، ابتدا رمزارز تتر را تعریف و سپس اهمیت آن را بررسی می‌کنیم و در انتها پس از پاسخ به پرسش اساسی این مقاله، با توصیه امیتی بسیار مهمی مطلب را پایان می‌دهیم.

تتر چیست؟

تتر چیست؟

همان‌طورکه می‌دانید، اکوسیستم ارز دیجیتال بسیار پرتلاطم است. منظور از واژه پرتلاطم، قیمت پیش‌بینی‌نشدنی و نوسان‌های حاکم بر این اکوسیستم است. اگر روند تغییر قیمت بیتکوین یا اتریوم را بررسی کنید، متوجه این نوسان و بی‌ثباتی قیمت‌ها خواهید شد.

حال خرید فوری تتر چه کمکی به نوسان‌های قیمت رمزارزها خواهد کرد؟ پیش از اینکه پاسخ پرسش «از کجا تتر بخریم؟» را بیابیم، باید بدانیم که تتر چیست و خرید فوری تتر چه سودی برای ما دارد.

تتر ارزی پایدار با نماد (USDT) است. اصطلاح ارز پایدار به‌دلیل ثبات قیمتی تتر به آن نسبت داده می‌شود. به‌طور‌کلی، ارزهای پایدار به‌دلیل پشتوانه‌‌شان، قیمت ثابتی دارند و دور از نوسان‌های شدید قیمتی هستند. پشتوانه ارزهای پایدار معمولاً به ارزهای فیات و فلزات گران‌بها مانند طلا و دیگر ارزهای دیجیتال و دارایی‌های گران‌قیمت خلاصه می‌شود.

تتر (USDT) ارزی پایدار با پشتوانه دلار است و همواره قیمتی ثابت و برابر با یک دلار دارد. این یعنی هر تتر (USDT) معادل یک دلار است؛ بنابراین، برای خرید و فروش فوری تتر نباید نگرانی خاصی بابت نوسان‌های قیمت تتر داشته باشید.

چرا باید تتر بخریم؟

چرا باید تتر بخریم؟

همان‌طورکه گفتیم، ‌مهم‌ترین مزیت خرید تتر، ثبات قیمت آن است. بااین‌حال، مزیت خرید تتر فقط به ثبات قیمت خلاصه نمی‌شود. امنیت فراوان و نقدشوندگی ایدئال و سرعت کم‌نظیر در تبادلات از دیگر مزیت‌های بارز خرید تتر و انجام معاملات با استفاده از تتر هستند. نکته دیگر اینکه تتر همیشه در‌دسترس و بسیار کاربردی است.

درحال‌حاضر، رمزارز تتر که محبوب‌ترین ارز پایدار هم محسوب می‌شود، با ارزش بازار ۷۶میلیارد‌دلاری در رتبه چهارم مارکت‌کپ قرار دارد.

صرافی ارز دیجیتال

برای پاسخ به پرسش اساسی «از کجا تتر بخریم؟» بهتر است با مفهومی به نام صرافی ارز دیجیتال هم آشنا باشیم. به‌طور‌کلی، صرافی‌های ارز دیجیتال به دو نوع متمرکز و غیرمتمرکز تقسیم می‌شوند. هریک از این نوع صرافی‌ها، مزایای خاص خود را دارند که اطلاع از هرکدام به تعیین استراتژی معاملاتی شما کمک شایانی خواهد کرد. در‌ادامه، صرافی متمرکز و صرافی غیرمتمرکز را توضیح می‌دهیم تا پاسخ به پرسش «از کجا تتر بخریم؟» آسان‌تر شود.

انتخاب صرافی ارز دیجیتالصرافی متمرکز

این نوع از صرافی‌ها را یکی از نهادها یا بنیادها کنترل می‌کند و معمولاً از قوانین احراز هویتی نیز پیروی می‌کنند. این قوانین احراز هویتی به‌منظور جلوگیری از پول‌شویی و افزایش ضریب امنیتی معاملات و دارایی کاربران انجام می‌گیرند. معمولاً مسئله اصلی کاربران با قوانین احراز هویت زمان‌بر‌بودن این فرایند است.

دراین‌میان، پلتفرم‌های تبادل رمزارز مانند تترلند هستند که این فرایند را بسیار آسان و در مدت‌زمان ۱۰ دقیقه، احراز هویت کاربران را تکمیل می‌کنند. این‌ نوع از صرافی‌ها به‌دلیل امکاناتی که در‌اختیار کاربر قرار می‌دهند، بسیار محبوب‌اند. از‌جمله ویژگی‌های صرافی‌های متمرکز می‌توان به سرعت زیاد آن در پردازش معاملات و حجم نقدینگی فراوان اشاره کرد.

صرافی غیرمتمرکز

تفاوت اصلی صرافی غیرمتمرکز با صرافی متمرکز نبود شخص یا نهاد سومی برای نظارت بر ساز‌و‌کار معاملات است. همچنین، در این صرافی‌ها به ایجاد حساب کاربری نیازی نیست و معاملات آن براساس قرارداد هوشمند پردازش و انجام می‌شوند.

نکته دیگر اینکه صرافی‌های غیرمتمرکز محدودیتی ندارند و کاربران کنترل کامل دارایی خود را در دست دارند. از دیگر مزایای این صرافی‌ها، کارمزد کم و  امنیت بسیار زیاد است. درمقابل، حجم نقدینگی اندک و امکانات محدود‌تر و سرعت کمتر در پردازش معاملات درمقایسه‌با صرافی متمرکز، باعث شده است تا محبوبیت کمتری در بین کاربران داشته باشند.

چند نکته مهم در انتخاب صرافی ارز دیجیتال

چند نکته مهم در انتخاب صرافی ارز دیجیتال

سرعت تبادل

برای خرید فوری تتر یا فروش آن، باید از پلتفرمی استفاده کنید که امکان تسویه آنی تتر و نیز سرویس تسویه ریالی پرسرعت داشته باشد. یکی از اصول اساسی فعالیت در بازار رمزارزها، سرعت عمل در انجام معاملات است که بدون میسر‌بودن خرید فوری تتر، این کار بسیار دشوار خواهد بود.

امنیت فراوان

مبحث امنیت در اکوسیستم رمزارزها در بالای هرم قرار دارد. بدون تضمین امنیت به‌واسطه پلتفرم تبادل تتر، دارایی شما در خطر خواهد بود. همچنین، بهتر است که نکاتی را برای حفظ امنیت دارایی‌تان در نظر بگیرید. یکی از این نکات مهم، هوشیاری درقبال فعالیت‌های کلاه‌برداری با نام‌های جعلی و شبیه به پلتفرم‌ها و صرافی‌های معتبر است.

به‌عنوان مثال، اخیراً فعالیت‌های کلاه‌برداری با سوءاستفاده از نام و اعتبار تترلند انجام می‌شود. افراد سودجو با ثبت دامنه‌های جعلی شبیه به دامنه اصلی و معتبر تترلند، یعنی tetherland.net، قصد دارند اخاذی و کلاه‌برداری کنند و در بازار رمزارز کشور تنش ایجاد کنند. بنابراین به آدرس اصلی تترلند دقت کنید تا از کلاه‌برداری با نام تترلند و اعتبار این پلتفرم تبادل تتر در امان بمانید.

آگاه‌سازی کاربران

خرید فوری تتر ملاک‌های مهم دیگری هم دارد. یکی از ملاک‌هایی که در رسیدن به جواب سؤال «از کجا تتر بخریم؟» به شما کمک می‌کند، آگاه‌سازی و افزایش اطلاعات کاربران در‌زمینه رمزارزهاست. افزایش اطلاعات کاربران درباره پروژه‌های معتبر در اکوسیستم رمزارزها و تکنولوژی بلاکچین و یادآوری نکات امنیتی مهم، تأثیر بسیار مثبتی بر روند معاملاتی کاربران می‌گذارد. شما می‌توانید با مراجعه به بلاگ تترلند و خواندن مقالات آن، تمامی اطلاعات موردنیاز خود درباره رمزارزها را به‌دست بیاورید.

پشتیبانی قدرتمند

فرض کنید که قصد خرید فوری تتر دارید و ازطریق یکی از صرافی‌ها، خرید خود را انجام می‌دهید؛ اما مشکلی در انتخاب نوع شبکه انتقال تتر یا هر مشکل دیگری پیش می‌آید که دارایی‌تان را در خطر قرار می‌دهد. این فکر که دارایی شما در‌خطر است، کلافه‌تان کرده است. در این صورت، به پشتیبانی وب‌سایت پیام می‌دهید و قطعاً انتظار راهنمایی فوری دارید.

چند دقیقه منتظر پاسخ تیم پشتیبانی می‌مانید و متأسفانه در لحظاتی که بسیار حساس هستند، پاسخی دریافت نمی‌کنید و علاوه‌بر احساس خطر از‌دست‌دادن دارایی خود، تجربه تلخ پشتیبانی بی‌کیفیت نیز آزارتان می‌دهد. بنابراین، پیش از تصمیم به انتخاب صرافی برای خرید تتر، از کیفیت پشتیبانی صرافی مطمئن شوید.

خوشبختانه ما در تترلند با هدف خلق تجربه‌ای ماندگار از انجام معامله برای کاربران خود، سرویس پشتیبانی ٢۴ساعته خود را فعال و پاسخ‌گویی آنی را میسر کرده‌ایم.

جمع‌بندی

در این مقاله، سعی کردیم تا پاسخی منطقی برای سؤالی ارائه دهیم که ذهن بسیاری از سرمایه‌گذاران را درگیر کرده است. پس اگر دوستان شما هم دائماً می‌پرسند که «از کجا تتر بخریم؟»، توصیه می‌کنیم که این مقاله را برای آن‌ها نیز ارسال کنید.

برای خرید و فروش فوری تتر ، می‌توانید ازطریق وب‌سایت و اپلیکیشن تترلند اقدام کنید. شایان ذکر است که به‌منظور جلوگیری از کلاه‌برداری با نام تترلند، به آدرس معتبر وب‌سایت تترلند (tetherland.net) دقت کافی کنید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا