اخبار

برنامه تتر در سال ۲۰۲۴ مشخص شد: تمرکز روی هوش مصنوعی و استخراج بیت کوین و امور مالی

صفحه اختصاصی شرکت تتر در شبکه اجتماعی ایکس به‌تازگی پستی مهم منتشر کرده است. در قالب این پست، خلاصه‌ای از برنامه‌های جدید این شرکت در حوزه هوش مصنوعی، استخراج رمزارزها، امور مالی و آموزش سرمایه‌گذاری تعریف شده است. این شرکت قصد دارد تا چهار برنامه زیر را در سال ۲۰۲۴ با قدرت پیگیری کند: 

  • Tether Power
  • Tether Data
  • Tether Finance
  • Tether Edu 

تشریح برنامه‌های تتر در سال ۲۰۲۴

کریپتودیلی می‌نویسد که این چهار برنامه بخشی از سیاست استراتژیک شرکت تتر برای گسترش دامنه فعالیت‌های خود در بازار رمزارزها است. درحال‌حاضر، ارزش بازار تتر از مرز ۱۰۹میلیارد دلار عبور کرده و فاصله بسیار زیادی بین USDT و یو‌اس‌دی کوین وجود دارد. Tether تلاش می‌کند تا نقش خود در بازار رمزارزها را از عرضه‌کننده استیبل کوین به بازیگر مهمی در زمینه‌های مختلف تعمیم دهد. 

این شرکت در قالب برنامه Tether Data روی فناوری‌های جدید مانند هوش مصنوعی تمرکز خواهد کرد. درواقع، تتر به‌دنبال ایجاد استانداردهای جدید برای صنعت کریپتوکارنسی مبتنی‌بر هوش مصنوعی خواهد بود. این شرکت درحدود ۶۱۰میلیون دلار به Northern Data Group، شرکت فعال درزمینه ارائه خدمات پردازش ابری دیتا، وام داده است. همچنین، این شرکت ۴۲۰میلیون دلار را برای خرید GPU از انویدیا اختصاص یافته است. 

برنامه Tether Finance نیز با هدف ایجاد سیستم مالی دموکراتیک‌تر به‌کمک بلاک‌چین و با محوریت استیبل‌کوین‌ها تعریف شده است. بخش دیگری از برنامه تتر، ایجاد زیرساخت لازم برای توکن‌سازی دارایی‌های دیجیتال است. پائولو آردوینو هفته گذشته خبر عرضه پلتفرم توکن‌سازی تتر را رسانه‌ای کرد. 

برنامه Tether Power روی توسعه ظرفیت شرکت Tether در استخراج بیت‌کوین متمرکز است. تتر قصد دارد در آینده نزدیک به‌عنوان بازیگر اصلی در‌زمینه استخراج BTC نقش‌آفرینی کند. در همین زمینه، به‌دنبال سرمایه‌گذاری در‌زمینه ساخت نیروگاه و توسعه مزارع استخراج خود، به‌خصوص در منطقه آمریکای لاتین است. 

جالب است بدانید که تتر در سال جاری ۵۰۰میلیون دلار برای استخراج بیت کوین سرمایه‌گذاری کرده است. بر‌اساس آخرین گزارش‌ها، شرکت تتر در‌حال‌حاضر حدود ۷۵,۳۵۴ بیت‌کوین در‌اختیار دارد که از محل سرمایه‌گذاری مستقیم و استخراج به‌دست آورده است. 

برنامه Tether Edu نیز روی آموزش افراد در سراسر دنیا به‌منظور آشناکردن آنان با ظرفیت‌های موجود در بازار رمزارزها تمرکز دارد.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

منبع
cryptodaily

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا