آموزشمبتدی

چرا خرید تتر به‌صرفه‌تر است؟

شاید برای شما هم این سؤال پیش آمده باشد که چطور می‌توانید بیت‌کوین و آلت‌کوین‌های مدنظرتان را با هزینه کمتر بخرید؟ استفاده از ارزهای پایدار (Stable Coin) و تبدیل آن‌ها در اکسچنج مقرون‌به‌صرفه‌ترین راه ممکن است. دلیل این امر آن است که فروشندگان برای تبدیل و فروش بیت‌کوین و سایر آلت‌کوین‌ها، از شما کارمزد زیادی دریافت می‌کنند.

با خرید استیبل‌کوین، ارز مدنظرتان را می‌توانید حدوداً ۵درصد ارزان‌تر تبدیل و تهیه کنید. هنگام فروش نیز این قانون صدق می‌کند. چنانچه مایل‌اید ارزهایتان را گران‌تر بفروشید، می‌توانید به‌راحتی از‌طریق استیبل‌کوین‌ها اقدام کنید.

خرید به صرفه تتر

استیبل‌کوین چیست؟

استیبل‌کوین ارز دیجیتالی پایدار با قیمت ثابت است. زمانی‌که بیت‌کوین و آلت‌کوین‌ها به‌عنوان یکی از روش‌های پرداخت معرفی شدند، با مشکل اساسی نوسان قیمت مواجه شدند. استیبل‌کوین‌ها در‌واقع راه‌حلی برای مقابله با نوسان‌های بازار هستند.
قیمت اکثر ارزهای دیجیتال را بازار و عرضه و تقاضای خریداران و فروشندگان نیز قیمت مبادله رمزارزها را مشخص می‌کند. درمقابل، استیبل‌کوین‌ها به‌دنبال دستیابی به قیمتی ثابت و بدون نوسان هستند.

مرجع خرید تتر

به‌عبارت‌دیگر، استیبل‌کوین نسل جدیدی از ارزهای مبتنی‌بر بلاک‌چین است که قیمتش به‌جای نوسان براساس گمانه‌زنی‌های معامله‌گران ثابت است. علاوه‌براین، به دارایی‌های پایدار در دنیای واقعی از کالاها گرفته تا ارزهای رایج وابستگی دارد.
یکی از استدلال‌های معمول درباره استیبل‌کوین‌ها این است که آن‌ها در‌برابر نوسان‌های قیمت مقاوم هستند. شما می‌توانید با نگه‌داشتن استیبل‌کوین‌ها به‌جای رمز‌ارزهایی مثل بیت‌کوین یا اتریوم، در‌برابر نوسان‌های بازار از خود محافظت کنید.

مثالی از کاربرد استیبل‌کوین

برای مثال، فرض کنید بیت‌کوین ۸,۰۰۰ دلار قیمت‌گذاری شده است. شما یک بیت‌کوین را با استیل‌کوینی معامله می‌کنید که با دلار آمریکا تثبیت شده است. آن‌گاه شما ۸,۰۰۰ واحد استیبل‌کوین دارید. سپس، قیمت بیت‌کوین در مدت یک هفته به ۷,۰۰۰ دلار می‌رسد. در این صورت، شما باز‌هم به ارزش ۸,۰۰۰ دلار استیبل‌کوین دارید. حال می‌توانید آن‌ها را هر زمان که بخواهید، به بیت‌کوین تبدیل کنید. با این کار ۱,۰۰۰ دلار از سرمایه خود را حفظ کنید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا