اخبار

کانال تلگرامی نات کوین تأیید کرد که توکن NOT در آینده نزدیک عرضه می‌شود

کانال تلگرامی نات کوین عرضه توکن NOT را تأیید کرد. تیم NOTCOIN با انتشار اطلاعیه‌ای در کانال تلگرامی این بازی، به شایعات درباره این پروژه پاسخ داد و عرضه توکن NOT را تأیید کرد.

در این اطلاعیه، ابتدا بازی نات‌کوین با سایر بازی‌های بلاک‌چینی مشهور، مانند استپن (Stepn) و اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) مقایسه و به عبور تعداد کاربران آن از مرز ۲۰میلیون نفر اشاره شده است.

براساس این اطلاعیه بازی‌های بلاک‌چینی استپن و اکسی اینفینیتی به‌ترتیب ۷۰۰هزار و ۲میلیون تا ۳میلیون نفر کاربر فعال ماهانه داشتند. این میزان از تعداد کاربران فعال ماهانه نات‌کوین بسیار کمتر است. همچنین، ۲۰درصد از کاربران تلگرام پرمیوم (معادل تقریباً ۱میلیون نفر) نات کوین را بازی کرده‌اند.

در‌ادامه اطلاعیه نات‌کوین، درباره اقتصاد این توکن در آینده نیز توضیحات کوتاهی نوشته و اعلام شده است که پس از عرضه توکن NOT روی شبکه بلاک‌چین، توکن جدیدی اضافه نمی‌شود و توکن‌های باقی‌مانده نیز به‌مرور سوزانده خواهد شد.

در این اطلاعیه، درباره فرایند استخراج NOT توضیح دقیق نوشته نشده و فقط گفته شده است که استخراج NOTCOIN ادامه خواهد یافت. همچنین، تیم نات کوین به این موضوع اشاره کرده است که بات‌ها در پایان بازی پاک خواهند شد. بااین‌همه، تیم نات کوین مشخص نکرده که منظورش از ربات‌ها چیست.

درادامه، متن اطلاعیه نات‌کوین را می‌‌خوانید:

۲۰میلیون نفر در ۲۶ روز به نات کوین پیوستند

چنین اتفاق کم‌سابقه‌ای چگونه ممکن است؟ استپن ۷۰۰هزار و اکسی ۲میلیون تا ۳میلیون نفر کاربر فعال ماهانه داشتند؛ آن‌هم در دوران اوج‌ خود. ۲۰درصد از کاربران تلگرام پرمیوم (معادل تقریباً ۱میلیون نفر) نات کوین بازی می‌کنند.

«بدون محدودیت، بدون قانون، احتمالاً هیچ‌چیز، فقط سرگرمی» NOTCOIN همین است و به‌همین‌دلیل، همه ما اینجاییم.

توکن NOT تا چند هفته دیگر بدون پیش‌فروش عرضه (مینت) می‌شود. اولویت با موجودی هر کاربر است؛ البته لیگ و دوستان و فعالیت‌ آنان نیز اهمیت دارد.

وقتی توکن نات عرضه شد، توکن‌های قدیمی به‌مرورزمان سوزانده می‌شوند. توکن جدیدی صادر نمی‌شود؛ اما استخراج ازطریق استخرهای بازار همچنان ادامه خواهد یافت. 

اسکوادهای برتر فقط برای سرگرمی رویال بتل خواهند داشت؛ پس بهتر است آماده باشید. در پایان بازی، بات‌ها پاک خواهند شد.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱۳ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا