اخبار

مسترکارت Mastercard به میلیاردها نفر از مشتریان خود امکان خرید مستقیم NFT می‌دهد

مسترکارت (Mastercard) یکی از شرکت‌های بزرگ فعال در‌زمینه ارائه خدمات کارت‌های اعتباری و کارت‌های نقدی و مدیریت سامانه‌های پرداخت بانکی، در حال گسترش شبکه پرداخت خود برای بازارهای توکن غیرقابل‌تعویض (NFT) و Web3 است.

این شرکت خدمات مالی اعلام کرده است که از سال گذشته روی توسعه شبکه‌های پرداخت خود به‌ NFT‌ها کار و در‌حال‌حاضر، با تعدادی از بازارهای پیشرو NFT همکاری کرده است تا به ۲.۹میلیارد دارنده کارت این امکان را بدهد تا مستقیماً و بدون خرید رمز ارز، NFT را تهیه کنند.

در‌حال‌حاضر، کاربران برای مناقصه و خرید NFT ابتدا باید ارز دیجیتال بخرند. با‌این‌حال با جدیدترین مشارکت مسترکارت، میلیاردها دارنده کارت این شرکت اکنون می‌توانند فرایند خرید و انتقال رمز ارز به بازارهای NFT را دور بزنند. مسترکارت گفته است:

«هدف از این ادغام‌ها دسترسی بیشتر به ارزهای دیجیتال و کمک به اکوسیستم NFT برای رشد و نوآوری و جذب طرفداران بیشتر بوده است… ما با چندین بازار NFT ازجمله Immutable X ،‌Candy Digital Sandbox (SAND) ،‌Mintable ،‌Spring ،‌Nifty Gateway و MoonPay، شرکت فعال در‌زمینه ارائه زیرساخت Web3، همکاری کرده‌ایم.»

ناگفته نماند تصمیم گسترش شبکه پرداخت در اکوسیستم NFT که به‌سرعت در حال رشد است، براساس آخرین نظرسنجی این شرکت از ۳۵هزار پاسخ‌دهنده از ۴۰ کشور بود که نشان داد ۴۵درصد از مشتریان یا NFT خریده‌اند یا قصد دارند این کار را انجام دهند و ۵۰درصد نیز به انتخاب گزینه‌های انعطاف‌پذیرتر برای خرید علاقه نشان داده‌اند.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۱ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا