مبتدیمقاله

کاربرد تتر در پرداخت هزینه خدمات

در‌حال‌حاضر، Tether بهترین راه برای خرید ارز دیجیتال و حفظ ارزش دارایی است. در‌حالی‌که از همه مزایای فناوری بلاکچین استفاده می‌کنید. مهم‌ترین کاربرد تتر، این ارز رمزنگاری‌شده نیمه‌متمرکز و جهانی، معاملات سریع و ایمن را بدون نگرانی بابت نوسان‌های بازار امکان‌پذیر می‌کند.

ازآن‌جاکه Tether Limited اثبات ذخیره خود را منتشر كرده است، این ارز ادغام گسترده‌ای با مبادلات مختلف و ارائه‌دهندگان خدمات دریافت كرده است. همچنین، Tether مطمئن می‌شود که USDT برای معامله‌گران و شرکت‌های بلاکچین دردسترس است.

کیف‌پول امن و اثبات معاملات، معاملات شما را ایمن می‌کند. شایان ذکر است که استفاده از تتر در ازای پرداخت پول به شما کمک می‌کند تا مقدار زیادی از کارمزدهای معامله را پس‌انداز کنید.

به‌هر‌حال، شما می‌توانید USD و EUR و CNH را به‌عنوان تتر ذخیره کنید. از همه مهم‌تر، شما می‌توانید Tether را منتقل کنید و از کارمزدهای اندک معامله هنگام خرید حداقل برخی از محصولات و خدمات دلخواهتان لذت ببرید.

فروشگاه‌هایی که می‌توانید با استفاده از تتر، هزینه آن‌ها پرداخت کنید

کاربرد تتر در فروشگاه‌های معتبر جهانی

فروشگاه‌های زیادی وجود ندارند که پرداخت Tether را بپذیرند. درادامه، کسب‌وکارهایی آورده شده‌اند که می‌توانید با استفاده از تتر هزینه آن‌ها را پرداخت کنید.

۱. Travala.com

Travala.com یکی از معدود شرکت‌هایی است که در آن می‌توانید با استفاده از USDT موجود در کیف‌پول دیجیتال خود هزینه امور مربوط به این وب‌سایت را پرداخت کنید. برای توضیح بیشتر باید بگوییم که Travala.com به شما امکان می‌دهد تا بهای هتل‌ها و فضاهایی شبیه Airbnb و پروازها را با استفاده از ارز دیجیتال پرداخت کنید.

Travala.com

از ژانویه۲۰۲۰، تراولا تتر را در فهرست ارزهایی قرار داده است که کاربران می‌توانند با آن بهای خدمات را پرداخت کنند. بنابراین، اگر USDT کافی در کیف‌پول خود دارید، امور دلخواه خود را از‌طریق این وب‌سایت می‌توانید رزرو کنید.

از‌آن‌جا‌که Travala.com با چندین وب‌سایت محلی همکاری کرده است، برای یافتن محل اقامت مشکلی نخواهد بود. مهم نیست که شما برای سفر کاری به آسیای‌جنوبی یا اقامت در آمریکا می‌روید. تراولا مجموعه متنوعی از هتل‌ها و اقامت‌گاه‌ها را به شما نشان می‌دهد که می‌توانید انتخاب کنید.

همچنین، این وب‌سایت به شما گزینه‌های لوکس و متوسط و مقرون‌به‌صرفه را نشان می‌دهد. حتی اگر هتلی خاص که می‌خواهید در آن اقامت کنید از پرداخت با استفاده از تتر پشتیبانی نمی کند، Travala.com می‌تواند به شما در پرداخت ازطریق Tether کمک کند.

مرجع تخصصی خرید تتر و فروش تتر

۲. STAX؛ اولین IPO استرالیا که پرداخت با ارز دیجیتال را دارد

Stax تنها یک فروشگاه نیست؛ بلکه فضایی سرمایه‌گذاری است که در آن می‌توانید تترهای خود را خرج کنید. در عرضه اولیه خود، STAX امکان پرداخت با استفاده از USDT را برای کاربران فراهم می‌کند.

این شرکت می‌گوید USDT را به‌جای بیتکوین انتخاب کرده است؛ زیرا ثبات دارد و در‌مقایسه‌با BTC ارزش ثابتی دارد. بنابراین، اگر قصد دارید سرمایه‌گذاری‌های خود را ازطریق USDT به فضای دیگری منتقل کنید، STAX این امکان را به‌وجود آورده است.

STAX

STAX کمی متفاوت از سایر شرکت‌های این فهرست است. با‌این‌حال، اگر می‌توانید تا زمان عرضه IPO شرکت صبر کنید، خواهید توانست هنگام به‌دست‌آوردن سهام، مقداری پس‌انداز کنید.

درگاه‌های پرداختی که از تتر پشتیبانی می‌کنند

درگاه‌های پرداختی که از تتر پشتیبانی می‌کنند

برخی از درگاه‌های پرداخت امکان استفاده از تتر را برای بازرگانان فراهم و آن را به‌عنوان روش عالی برای مدیریت پرداخت سریع معرفی می‌کنند. اگر معامله‌گر هستید و می‌خواهید فضایی ایجاد کنید که بتوانید Tether را  آسان و بدون هیچ مشکلی انتقال دهید، باید نام‌های زیر را به‌خاطر بسپارید.

۱. درگاه پرداخت NOW

NOWPayments در‌حال‌حاضر یکی از درگاه‌های پرداخت محبوب‌ است که Tether را برای نیازهای تجاری و غیرتجاری می‌پذیرد و کاربرد تتر را در این‌جا مشخص می‌کند. درگاه پرداخت به‌خوبی با وب‌سایت‌ها ادغام می‌شود و کاربران می‌توانند USDT را به‌‌‌عنوان گزینه پرداخت یا اهدا انتخاب کنند.

درگاه پرداخت NOW

همچنین، NOWPayments روش‌های مختلفی برای مقابله با پرداخت USDT ارائه می‌دهد. به‌عنوان مثال، با‌توجه‌به نیاز خود می‌توانید از گزینه پرداخت Tether استفاده کنید. همچنین، فاکتورهای مناسبی دریافت کنید که جزئیات معاملات انجام‌شده از‌طریق USDT را بیان می‌کند. البته توجه کنید که ممکن است درگاه پرداخت کارمزد کمی برای خدمات دریافت کند.

۲. DizPay

DizPay یکی دیگر از درگاه‌های پرداخت است که ادعا می‌کند با اجازه‌دادن به فروشگاه‌ها برای پذیرش Tether ،Bitcoin ،Litecoin ،Bitcoin Cash ،Ethereum ،Dogecoin ،Koinon و Dash پرداخت‌های ارز رمزنگاری‌شده را آسان‌تر می‌کند.

DizPay

شایان ذکر است که درگاه پرداخت معمولاً از ارزهای فیات مانند USD یا EUR پشتیبانی نمی‌کند. بنابراین، اگر می‌خواهید پرداخت‌های رمزنگاری را از‌طریق فروشگاه آنلاین خود انتخاب کنید، ممکن است مجبور شوید DizPay را به‌عنوان درگاه پرداخت اختصاصی تنظیم کنید. با این اوصاف، در آزادسازی وجه یا پرداخت بیش از سقف کارمزد خدمات به PG مشکلی نخواهید داشت.

۳. CoinsPaid

درصورت نیاز به درگاه پرداختی که به‌خوبی تتر را پشتیبانی می‌کند، CoinsPaid را نیز می‌توانید بررسی کنید. تفاوت مهم آن با سایر گزینه‌های موجود در این فهرست آن است که از مجموعه کاملی از ابزارها برای پردازش پرداخت‌های تجاری استفاده می‌کنید.

CoinsPaid

برخلاف دیزی‌پی، کوینزپد تقریباً از همه ارزهای محبوب فیات پشتیبانی می‌کند که برای اکثر معامله‌گران مفید است.

جمع‌بندی

در این مقاله از بلاگ تترلند، تعدادی از وب‌سایت‌ها و درگاه‌های پرداخت در خارج از کشور را معرفی کردیم که امکان پرداخت بهای خدمات آن‌ها با تتر امکان‌پذیر است. دراین‌میان، ممکن است فروشگاه‌های کوچک‌تر یا درگاه‌های پرداخت دیگری وجود داشته باشد که می‌توانید با استفاده از تتر هزینه آن‌ها پرداخت کنید؛ اما در این فهرست از مشهورترین آن‌ها نام بردیم.

متأسفانه امروزه در بازار ارزهای دیجیتال برخی افراد گرفتار کلاه‌برداری‌ افراد سودجو شده‌اند، صرافی تترلند امنیت شما را برای خرید تتر و فروش تتر تضمین می‌کند.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۲ رای

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا