اخبار تترلند

کسب درآمد میلیونی با دعوت دوستانتان به تترلند

آموزش درآمدزایی با طرح دعوت دوستان تترلند

بسیاری از کاربران ارزهای دیجیتال میانه چندان خوبی با ترید و معامله‌گری ندارند و به‌دنبال روش‌های کم‌دردسرتری برای درآمدزایی می‌گردند. اگر در میان دوستان و آشنایانتان هنوز کسانی پیدا می‌شوند که به صف کاربران مشتاق رمزارزها نپیوسته‌اند یا در شبکه‌های اجتماعی همچون اینستاگرام و توییتر دنبال‌کنندگان فراوانی دارید و می‌خواهید با مشارکت آنان به درآمدی پایدار دست پیدا کنید، از طرح «دعوت دوستان تترلند» غافل نشوید.

طرح دعوت دوستان تترلند چیست؟

طرح دعوت دوستان تترلند برنامه‌ای برای افزایش درآمدزایی کاربران کنونی این مجموعه است. در این طرح، هر کاربر می‌تواند با به‌اشتراک‌گذاری لینکی یکتا با دوستان خود، آنان را به ثبت‌نام و دادوستد در سکوی تبادل تترلند تشویق و از این طریق درآمد کسب کند. گفتنی است که تا ۴۰درصد از کارمزدهای معاملاتی کاربرانی که به‌واسطه شما در تترلند ثبت‌نام می‌کنند، به‌‌صورت آنی به حسابتان واریز می‌شود.

فرایند کسب درآمد چگونه است؟

برای مشارکت در طرح دعوت دوستان و آغاز درآمدزایی از این روش، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله اول: در پیشخوان حساب کاربری روی گزینه دعوت دوستان کلیک کنید

ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. سپس در بخش پیشخوان، از سمت راست صفحه روی گزینه دعوت دوستان کلیک کنید.

مرحله دوم: کد و لینک دعوت اختصاصی خود را بسازید

پس از ورود به بخش دعوت دوستان، در بخش مرکزی صفحه، کد و لینک دعوت اختصاصی برایتان ساخته می‌شود و به‌نمایش درمی‌آید. کافی است این کد یا لینک را با دوستان و آشنایان یا دنبال‌کنندگان خود در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارید. هر کاربری که با این کد یا لینک در تترلند ثبت‌نام و پس از احراز هویت خرید‌وفروش کند، تا ۴۰درصد از کارمزدهای معاملاتی وی به حساب شما واریز می‌شود.

مرحله سوم: درآمد خود را رصد کنید

شما می‌توانید با مراجعه به بخش دعوت دوستان، ببینید که چند نفر از دوستانتان به صف کاربران تترلند پیوسته‌اند و چند نفر فرایند احراز هویت خود را انجام داده‌اند و حساب کاربری‌شان را تأیید کرده‌اند. علاوه‌براین، در این بخش می‌توانید تعداد تراکنش‌های دوستانتان و مجموع درآمد خود را مشاهده کنید.

میزان کسب درآمد از تترلند چقدر است؟

تترلند سطوح مختلفی را برحسب ارزش معاملات برای کاربران در نظر گرفته است. هر کاربری که تترهای بیشتری دادوستد کند، علاوه‌بر بهره‌مندی از تخفیف در کارمزدها، در طرح دعوت دوستان می‌تواند درآمد بیشتری هم به‌دست آورد. برای مثال، اگر حجم معاملات شما در ۳۰ روز گذشته کمتر از ۲هزار تتر باشد، در دسته کاربران برنزی جای می‌گیرید و ۲۰درصد از کارمزدهای معاملاتی کاربرانی که معرفی‌ کرده‌اید، به حسابتان واریز می‌شود.

اگر حجم معاملات شما در یک ماه اخیر بیش از ۳میلیون تتر باشد، در دسته کاربران ویژه VIP3 قرار می‌گیرد و ۴۰درصد از کارمزدهای معاملاتی کاربرانی که معرفی‌ کرده‌اید، به حسابتان واریز می‌شود.

قابلیت ویژه تترلند برای اشتراک‌گذاری لینک دعوت

در بخش پایینی برگه دعوت دوستان، دو گزینه با عناوین «اشتراک‌گذاری» و «تصویر تبلیغاتی» درج شده است. با کلیک روی گزینه اشتراک‌گذاری، می‌توانید لینک دعوت اختصاصی خود را با متنی ويژه در پیام‌رسان‌های واتس‌اپ و تلگرام با مخاطبان خود هم‌رسانی کنید.

گزینه تصویر تبلیغاتی نیز برای هم‌رسانی لینک دعوت در شبکه اجتماعی اینستاگرام در نظر گرفته شده است. با کلیک روی این گزینه، استوری یا پست ویژه‌ طرح دعوت دوستان تترلند را همراه با لینک دعوت اختصاصی خود می‌توانید بسازید و در حساب کاربری اینستاگرامتان به‌اشتراک بگذارید.

جمع‌بندی

طرح دعوت دوستان تترلند برخلاف دیگر برنامه‌های بازاریابی پورسانتی متداول، هیچ قید‌و‌بند اضافه‌ای ندارد. با این طرح می‌توانید به‌طور‌نامحدود، درآمدی پایداری برای خود فراهم کنید.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۴ از ۵
از مجموع ۱۴ رای

نوشته های مشابه

‫2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا