اخبار

احتمال پذیرش رمزارز ریپل XRP به‌وسیله بانک‌های آمریکا

برد گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل، احتمال پذیرش رمزارز ریپل (XRP) به‌وسیله بانک‌های ایالات متحده آمریکا را بیشتر از هر زمان دیگری می‌داند. درمقابل، بن آرمسترانگ، یوتیوبر معروف رمزارز، در جدیدترین مصاحبه خود اذعان کرده است که پذیرش XRP به‌وسیله بانک‌های آمریکا می‌تواند کلید موفقیت این رمزارز باشد.

Coinedition می‌نویسد که پس از شکایت کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) در سال ۲۰۲۰، ریپل بیش از ۲ سال را در دوره‌ای سخت گذراند. قانون‌گذاران ایالات متحده ریپل و مدیرانش را به دریافت بیش از ۱/۳میلیارد دلار از‌طریق فروش اوراق بهادار ثبت‌نشده متهم کردند.

ریپل به‌دنبال گسترش جهانی و پذیرش گسترده‌تر رمزارز XRP است؛ اما مسائل حقوقی مانعی جدی در این مسیر بوده است. با‌این‌حال، در سال ۲۰۲۳ دادگاه حوزه جنوب نیویورک اعلام کرد که عرضه و فروش رمزارز XRP در صرافی‌های رمزارزی معادل عرضه و فروش اوراق بهادار نیست و به‌نفع ریپل رأی داد. به‌نظر می‌رسد پیروزی ریپل دربرابر SEC به نشانه‌ای از دستیابی ریپل به چشم‌اندازش تبدیل شده است.

آرمسترانگ معتقد است که در روزهای آینده و همان‌طور‌که گارلینگهاوس، مدیرعامل ریپل اشاره کرده است، جوامع XRP خبرهایی از پذیرش گسترده‌تر این رمزارز خواهند شنید. او افزود که مدیرعامل ریپل برای دستیابی به این چشم‌انداز، بسیار استراتژیک قدم برداشته است.

همچنین، در روزهای گذشته و با افزایش شایعات ETF ریپل، میزان سرمایه‌ ورودی به صندوق‌های سرمایه‌گذاری ریپل ۲۴۴درصد افزایش یافت. داده‌ها نشان می‌دهند که ۲/۲میلیون دلار به صندوق‌های سرمایه‌گذاری ریپل منتقل شده است که از افزایش ۹۰۰هزار‌دلاری در هفته‌های گذشته حکایت می‌کند.

این موضوع با افزایش گمانه‌زنی‌ها مبنی‌بر اینکه ریپل می‌تواند رمزارز بعدی باشد که مسیر بیت کوین را طی می‌کند و ETF خود را دریافت می‌کند، هم‌زمان شده است. تحلیلگران مالی به این احتمال اشاره کرده‌اند و تأکید می‌کنند که پذیرش گسترده‌تر ریپل ممکن است ورود آن را به بازار ETF تسهیل کند.

امتیاز شما به این مقاله

میانگین امتیازات ۵ از ۵
از مجموع ۴ رای

منبع
coinedition

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا